Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
VERKOCHT:Giant Connect SL stuur en 105 (5600) voorderailleur
Advertentie aangepast: Garmin is verkocht.
Ik heb wegens de overstap naar Ultegra een shimano 105 5600 voorderailleur voor double of compact) over. Als nieuw, perfect werkend en op een paar onvermijdelijke krasjes aan de binnenkant geheel kras en schadevrij.
Ook mijn oude stuur is vervangen, dus zoek je een Giant Connect SL stuur maar dan niet in het wit maar Giant blauw, doe dan een goed bod.
Richtprijzen:
Derailleur: € 20
Stuur: € 25
Maar ik sta open voor ieder redelijk bod.
Alles is verkocht...mag op slot.
Ik heb wegens de overstap naar Ultegra een shimano 105 5600 voorderailleur voor double of compact) over. Als nieuw, perfect werkend en op een paar onvermijdelijke krasjes aan de binnenkant geheel kras en schadevrij.
Ook mijn oude stuur is vervangen, dus zoek je een Giant Connect SL stuur maar dan niet in het wit maar Giant blauw, doe dan een goed bod.
Richtprijzen:
Derailleur: € 20
Stuur: € 25
Maar ik sta open voor ieder redelijk bod.
Alles is verkocht...mag op slot.
Laatst gewijzigd door hrteu op 28 feb 2012 10:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Misschien handig om te vermelden welke kaarten er op de Garmin staan (en uit welk jaar?).
Zal ik dan 175 euro voor de Garmin geven?
Niet om druk uit te oefenen ofzo..... Maar m'n bod heeft natuurlijk geen eeuwigheidswaarde. Toch een beetje een opwelling voor een leuk/luxe speeltje.
Dus als morgen het geld voor iets anders nodig is, dan is dat zo... Zal dan natuurlijk wel zo netjes zijn dat te laten weten aan RRon en hrteu.
(nb. Ga er overigens op basis van de openingspost wel vanuit dat de Garmin zo ongeveer in nieuwstaat is).
Dus als morgen het geld voor iets anders nodig is, dan is dat zo... Zal dan natuurlijk wel zo netjes zijn dat te laten weten aan RRon en hrteu.
(nb. Ga er overigens op basis van de openingspost wel vanuit dat de Garmin zo ongeveer in nieuwstaat is).