Vallende Ten Dam
-
- Forum-lid
Laurens ten Dam weer gevallen. Hij valt naar mijn gevoel meer dan een gemiddelde renner. Komt dat door een gebrek aan techniek, of is het gewoon domme pech.
Ik vind het overigens een toffe renner die graag in de grote rondes zie.
Ik vind het overigens een toffe renner die graag in de grote rondes zie.
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Kijk eens naar Anton, die valt ook zwaarder dan de gemiddelde renner. Om die nu ook ineens een duikelaar te noemen?
Hoort bij de sport. Gemiddeld zullen deze renners vaker op de weg liggen dan een gemiddeld maar zet dat eens af tegen het aantal kilometers/uren op de fiets dan valt het denk ik wel weer mee.
Pech denk ik
Hoort bij de sport. Gemiddeld zullen deze renners vaker op de weg liggen dan een gemiddeld maar zet dat eens af tegen het aantal kilometers/uren op de fiets dan valt het denk ik wel weer mee.
Pech denk ik
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Amclassic-fan schreef:Ach man, dat werd ook door iedereen over Gesink geroepen tot 2 maanden geleden. Hij rijdt een goede Tour en 2 puike wedstrijden in Canada en ik hoor er niemand meer over...
Maar als je ziet hoe Gesink op zijn fiets zit dan vind ik het niet verwonderlijk dat hij niet kan sturen.
Ten Dam, gaat dat dezelfde kant op als Lowik?
Anima Sana In Corpore Sano.
Als ze bovengemiddeld, i.e. significant vaker op de weg liggen dan andere renners is het waarschijnlijk geen pech meer.HM2694 schreef:Kijk eens naar Anton, die valt ook zwaarder dan de gemiddelde renner. Om die nu ook ineens een duikelaar te noemen?
Pech denk ik
Dat iemand ook wel eens op z'n fiets blijft zitten en iets wint neemt ook niet weg dat iemand een 'duikelaar' zou kunnen zijn. Hetgeen eigenlijk eveneens los staat van de vraag of ik zelf vind dat Gesink, Anton en Ten Dam deze kwalificatie verdienen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
danoontje schreef:Amclassic-fan schreef:Ach man, dat werd ook door iedereen over Gesink geroepen tot 2 maanden geleden. Hij rijdt een goede Tour en 2 puike wedstrijden in Canada en ik hoor er niemand meer over...
Maar als je ziet hoe Gesink op zijn fiets zit dan vind ik het niet verwonderlijk dat hij niet kan sturen.
Want Gesink zit zo belachelijk op z'n fiets volgens jouw?
Er moet een reden zijn waardoor renners als Laurens (maar ook bv. de Schleck Brothers) er steeds bij liggen. Iemand bij mij op de club zei laatst dat ze het onbewust toch een beetje opzoeken, net dat verkeerde wiel, net op die plek gaan rijden waar je niet moet zitten, te hard een bocht willen nemen als het echt niet meer kan. Er zit iets in die koppen waardoor ze in een 'split second' net even de verkeerde beslissingen nemen.
Als je dan zo nu en dan ook nog eens zit te pitten dan lig je er vaak bij. Laurens gaat overigens wel iedere keer erg hard op z'n bakkes.
Als je dan zo nu en dan ook nog eens zit te pitten dan lig je er vaak bij. Laurens gaat overigens wel iedere keer erg hard op z'n bakkes.
Frankie S valt ook meestal echt hard, Andy is volgens mij een iets slimmere stuurpiloot. Vandevelde en Zabriskie liggen er anders ook nogal vaak bij...
Amclassic-fan schreef:danoontje schreef:Amclassic-fan schreef:Ach man, dat werd ook door iedereen over Gesink geroepen tot 2 maanden geleden. Hij rijdt een goede Tour en 2 puike wedstrijden in Canada en ik hoor er niemand meer over...
Want Gesink zit zo belachelijk op z'n fiets volgens jouw?
Ja, en ik heb ooit een tweet van hem gezien waarin hij dat zelf ook zegt. Veel te rechtop, gebrek aan lenigheid.
Anima Sana In Corpore Sano.
-
- Forum-lid
Als je hard gevallen bent zit je daarna ook wat meer gespannen op de fiets. Dit zou een reden kunnen zijn waarom ten Dam weer is gevallen. Het kan natuurlijk ook door vermoeidheid komen.
Verder denk ik dat al die mannen echt wel kunnen sturen. Ze koersen namelijk al jaren. Alleen omdat de belangen groot zijn worden er ook nogal eens rare acties uitgehaalt waardoor valpartijen ontstaan.
Verder denk ik dat al die mannen echt wel kunnen sturen. Ze koersen namelijk al jaren. Alleen omdat de belangen groot zijn worden er ook nogal eens rare acties uitgehaalt waardoor valpartijen ontstaan.