Hoge sokken
-
- Forum-lid
Als je een beetje ontwikkelde kuiten hebt zien hoge sokken er extreem strak uit..
Bekijk dat maar eens in het prof peleton. Bovendien heb je iets meer bescherming op je enkels voor rijwind en dat kan ook prettig zijn.
Greetz Roel
Bekijk dat maar eens in het prof peleton. Bovendien heb je iets meer bescherming op je enkels voor rijwind en dat kan ook prettig zijn.
Greetz Roel
-
- Forum-lid
Ik heb het trouwens niet over die compressie sokken!
Roel
Roel
rob74 schreef:Hoge sokken zijn lelijk! Dit is geen mening maar gewoon een feit
Helaas hebben andere weer meningen over deze feitelijkheden. Ik snap trouwens niet waarom je in de zomer juist met hoge sokken wil gaan rijden. Alje van bruine benen houd, kies je eerder voor gewone lage sokken
Dikke +1. Hoe lager, hoe beter.
hier een mooie vergelijking,in koers
[img=http://gallery.roadbikereview.com/data/ ... eloton.jpg]
als ik het zo zie vind ik de sok mooier in het geheel staan.
en toch doe ik hem niet omhoog![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
[img=http://gallery.roadbikereview.com/data/ ... eloton.jpg]
als ik het zo zie vind ik de sok mooier in het geheel staan.
en toch doe ik hem niet omhoog
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
BULLS Harrier 1 2009
Roeltrentino schreef:Als je een beetje ontwikkelde kuiten hebt zien hoge sokken er extreem strak uit..
Greetz Roel
Bescherming tegen de rijwind om je enkels?? Daar maakt mijn vriendin zelfs geen probleem van (en die kan aardig zeuren).
Hoge sokken zijn niet mijn ding, maar in het profpelton is het gebruikelijk gelijk aan het scheren van de benen. Hoge sokken zul je mij niet snel mee zien, beentjes scheren doe ik dan weer wel
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ik pak ze wel weer in de afdaling ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid
+1