Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Onderzoeksvragen m.b.t. trigger shifters

reinr
Forum-lid
Contact

reinr 18 feb 2012 17:55

Bovenstaand onderzoek lijkt een uitholling van de kwaliteit van het diploma. daar heeft niemand belang bij. De studenten zelf schreeuwen gelukkig vaak het hardst.
waar heb je moeite mee 'klimmer? ik heb je nog niet inhoudelijk horen reageren. Wat vind jij van de kwaliteit van de afstudeeropdracht, als deze vragen ok zijn?
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Loeky
Forum-lid

Loeky 23 feb 2012 09:45

Bedankt voor jullie opbouwende feedback mannen. Deze vragenlijst is nog geen 2,5% van het hele onderzoek, slechts een peiling. Mensen die denken dat ik mijn onderzoek baseer op alleen deze simpele vragen, die zouden erover kunnen denken om in het vervolg minder snel conclusies te trekken uit kennis die ze niet hebben.

@ klimmer: bedankt voor je begrip!

Wat mij betreft mag het topic gesloten worden, ik heb inmiddels genoeg resultaten verzameld.

reinr
Forum-lid
Contact

reinr 03 mar 2012 17:22

daar gaat het onderwijs. gelukkig is de wiskundige berekening (< 2,5 %) verifieerbaar - niet dus- maar deze student geeft geen inhoudelijk commentaar en dat zegt genoeg. Er waren geen 'mensen ' die dit dachten maar iemand specifiek: en die wilde je niet te woord staan.... . begrip voor het eigen standpunt of persoon leek je wel van belang te vinden, maar was dat ook lerend voor je?
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

bigm
Forum-lid

bigm 03 mar 2012 21:31

Loeky schreef: Wat mij betreft mag het topic gesloten worden, ik heb inmiddels genoeg resultaten verzameld.
bij deze

Gesloten