lagers fulcrum racing 7
- plantagenet
- Forum-lid
Mmm...inderdaad pech hebben. Valt dat kogeltje er echt niet uit te drukken vanaf de kant waar de veer-ring in hoort te liggen?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
gelukkig had ik al een ander veertje zonder uitsteeksel, dus het balletje er maar helemaal ingeslagen, eruit halen lukte niet, wat hij heeft er onder gezeten toen in de lagers er in tikte, dus zat muurvast. maar alles is nu weer goed,en me wielen lopen weer lekker, bedankt iedereen!!
ik ga hier nog maar even op door...
ik heb onlangs de lagers in het voorwiel van de racing 7's vervangen door skf lagers (dubbel afgedicht), één ritje mee gemaakt op de crossfiets, maar nu zit er al speling op de lagers, terwijl dit direct na het vervangen niet het geval was. iemand enig idee hoe dit kan, en hoe dit verholpen kan worden? het betreft de wielen van 2010, dus nog met j-bend spaken en zonder moeren op de naven.
ik heb onlangs de lagers in het voorwiel van de racing 7's vervangen door skf lagers (dubbel afgedicht), één ritje mee gemaakt op de crossfiets, maar nu zit er al speling op de lagers, terwijl dit direct na het vervangen niet het geval was. iemand enig idee hoe dit kan, en hoe dit verholpen kan worden? het betreft de wielen van 2010, dus nog met j-bend spaken en zonder moeren op de naven.