sensa, cannondale of specialized
-
- Forum-lid
Heel goed besluit! Cannondale is gewoon een mooi en goed merk. Het budget iets opschroeven voor een 105 groep kan ik ook alleszins begrijpen. Denk wel dat je je moet realiseren dat de wielen niet top zijn. Maar voor een eoro`tje of 100 heb je een set Fulcrum F7, stevige wielen..
-
- Forum-lid
Je kunt altijd eerst met deze wielen een poosje rijden, en daarna vervangen.
Goede tip is wel om er direct een paar soepele banden omheen te doen....
Jammer dat Specialized die UmmaGumma's niet meer maakt....
Goede tip is wel om er direct een paar soepele banden omheen te doen....
Jammer dat Specialized die UmmaGumma's niet meer maakt....
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd met je aankoop, wens je veel plezier ermee maar dat zal wel lukken.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Hij bevalt zeer goed. Trapt erg licht en daardoor fiets je toch lekker door (28 - 31 zijn de snelheden die doorgaans op de teller staan bij het constante "dit kan ik uren doen" tempo). Het directe sturen is wel even wennen door het stijve frame. Maar alles voelt solide aan. Vergelijk met andere moderne fietsen heb ik niet, hiervoor reed ik op een stalen giant MTB en daarvoor een racefiets van peugeot met buiscommandeurs, heel wat jaren geleden. Maar ben er zeer tevreden mee en vind hem zijn geld ook waard, ondanks het veel gehoorde commentaar dat je bij cannondale veel voor de naam betaald. Ik heb hem echt op prijs/kwaliteit beoordeeld in mijn keuze tussen de drie.
-
- Forum-lid
Ik heb net ook een Cannondale Caad 8 (Tiagra) besteld. We vanwege mijn gewicht op advies van de FM een andere wielenset eronder, Mavic Aksium. De keuze was tussen Trek en Cannondale. Hoop mijn fiets snel op te kunnen halen.