Iemand ervaring met wielbouwer
Hi,
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met wielen van Zoran van Bikexperto.
Ik zat erover te denken een nieuw setje wielen te laten maken maar vind het lastig welke wielbouwer te kiezen. Ik ben benieuwd of een van jullie ervaring hebben met de man en zijn eindproducten.
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met wielen van Zoran van Bikexperto.
Ik zat erover te denken een nieuw setje wielen te laten maken maar vind het lastig welke wielbouwer te kiezen. Ik ben benieuwd of een van jullie ervaring hebben met de man en zijn eindproducten.
-
- Forum-lid
Gebruik de zoekfunctie op het forum eens. Al je vragen zullen beantwoord worden.
Is idd het eea over geschreven in dit forum. Mijn ervaringen zijn iig erg positief. Ik heb inmiddels 4 setjes bij hem afgenomen (2 voor mezelf, en 2 "in opdracht" voor anderen), en alle4 voldoen ze ruimschoots aan de verwachtingen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Welke set heb je laten bouwen bij Wheel-tec?rinke schreef:Zoran is volgens mij een klasse bouwer.. Zelf heb ik sinds vorige week mijn wiel set van Wheeltec. Hij heeft een werkelijk schitterende set voor mij gebouwd, superstijf en toch ook licht!
Een aanrader voor een schappelijke prijs..
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik wil ook nog wel een duit in het zakje doen. Na wat pech met voorwielen, maandag ochtend exemplaar fulcrum R3 (spaken vallen eruit, teruggeweest weer spaken eruit) en kapotte spaken in ander handgespaakt setje heb ik bij Zoran een belachelijk goedkoop voorwiel gekocht. En wat viel meteen op bij het eerste ritje? Helemaal geen gepingel van een zich zettend wiel! Mooii rons en rolt erg lekker!
Als ik een nieuw wiel / wielset nodig heb staat zoran heel hoog op het lijstje!
Gr GJ
Als ik een nieuw wiel / wielset nodig heb staat zoran heel hoog op het lijstje!
Gr GJ
Redelijk snel fietsen is best grappig.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik ben 1 van de weinige die een niet-gezet voorwiel van Zoran heeft gekregen. Zal wel een vergetelheid geweest zijn bij de finishing touch, het achterwiel was helemaal strak. Zoran wou ook gelijk dat ik het wiel terugstuurde om het foutje recht te zetten. Dus hij kan wielen bouwen en staat achter zijn producten/werk.
Tegenwoordig kan je bij volgende bouwers in Nederland goeie wielen laten bouwen (lijst niet compleet):
Zoran --> zelf ervaring mee, niet heel duur.
Wheel Tec --> lovende kritieken
Force Wheels --> heb al wielen van hem gezien en zagen er top uit.
Ernie Frieke --> schijnt beetje duur te zijn.
Tegenwoordig kan je bij volgende bouwers in Nederland goeie wielen laten bouwen (lijst niet compleet):
Zoran --> zelf ervaring mee, niet heel duur.
Wheel Tec --> lovende kritieken
Force Wheels --> heb al wielen van hem gezien en zagen er top uit.
Ernie Frieke --> schijnt beetje duur te zijn.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Mijn Ultegra/Open Pro Ceramic achterwielt van Zoran draait al zo'n 15.000 km zonder ook maar één slagje.
(het voorwiel heeft bij een crash ooit een minimaal slagje opgelopen, maar verder ook perfect)
(het voorwiel heeft bij een crash ooit een minimaal slagje opgelopen, maar verder ook perfect)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Zoveel is dat nu ook weer niet hoor. Ik heb wel wielen gebouwd die na 40k zonder slag Marktplaats opgingen.scepticus schreef:zo'n 15.000 km zonder ook maar één slagje.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC