Aanschaf nieuwe fiets: Supersix (Evo) vs Scott Foil 20
http://www.12gotrading.nl/zoekresultaat ... il_20_2012" onclick="window.open(this.href);return false; misschien hier ook eens informeren
Contact gehad met verschillende dealers, een aantal hebben wel een maar L op voorraad maar niemand een XL helaas. Scott gaat de Foil 20 ook niet voor een tweede keer leveren. Slechts een winkel dacht de fiets spoedig te krijgen.
Nog wat informeren en dan mijn opties maar eens tegen elkaar afwegen.
Nog wat informeren en dan mijn opties maar eens tegen elkaar afwegen.
Gisteren half Nederland afgebeld op zoek naar een Foil 20 op voorraad: alleen Rijwielpaleis in Bilthoven had hem staan in de maat XL. Vandaag erheen gereden en gekocht
Vanavond meteen even een uurtje getest voordat het donker werd, en ben erg blij met mijn keuze.
Maar het is zeker geen makkelijke fiets om aan te komen, enkel winkels die hem al in bestelling hadden staan krijgen hem nog. Maar dan kunnen ze nog niet precies zeggen wanneer ze hem krijgen, en ik had weinig zin daarop te moeten wachten. Dat was me de autorit vanuit Twente wel waard!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Maar het is zeker geen makkelijke fiets om aan te komen, enkel winkels die hem al in bestelling hadden staan krijgen hem nog. Maar dan kunnen ze nog niet precies zeggen wanneer ze hem krijgen, en ik had weinig zin daarop te moeten wachten. Dat was me de autorit vanuit Twente wel waard!
Bedankt!
Bevalt uitstekend, gisteren +100 km gemaakt ermee. Toch net wat directer dat mijn oude CR1. Ik zal later een foto posten.
Ik wil wel stuur + stuurpen upgraden. Vind deze toch niet zo mooi (denk aan zwarte ritchey onderdelen) en bovendien mag de stuurpen wel 1 cm korter. Ook misschien het (wat simpele) zadel ga ik waarschijnlijk vervangen.
Bevalt uitstekend, gisteren +100 km gemaakt ermee. Toch net wat directer dat mijn oude CR1. Ik zal later een foto posten.
Ik wil wel stuur + stuurpen upgraden. Vind deze toch niet zo mooi (denk aan zwarte ritchey onderdelen) en bovendien mag de stuurpen wel 1 cm korter. Ook misschien het (wat simpele) zadel ga ik waarschijnlijk vervangen.
Ben zelf op zoek naar een klimfiets. Ik twijfel tussen:
* Supersix EVO Red; wil dan wat extra's uitgeven aan bv Fulcrum R0
* Cervelo R5 met Sram Red
Ik heb een lang bovenlijf en geometrie van cervelo past beter. Cannodale met wel met stuur met langere reach
* Supersix EVO Red; wil dan wat extra's uitgeven aan bv Fulcrum R0
* Cervelo R5 met Sram Red
Ik heb een lang bovenlijf en geometrie van cervelo past beter. Cannodale met wel met stuur met langere reach
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja, dat valt wel in de categorie 'heel lang' bij mij. De geometrie van de R5 is nogal anders dan die van de Soloist Carbon. De balhoofdbuis is namelijk maar liefst 2.5 cm langer geworden.
Bij de Cannondale kan je tussen 2 maten kiezen in jouw geval, afhankelijk hoe lang de balhoofdbuis moet zijn.
Van Bullen hoor ik nogal mixed stories. Sommige renners hebben er wat aan, bij andere lijkt het advies helemaal nergens op.
Bij de Cannondale kan je tussen 2 maten kiezen in jouw geval, afhankelijk hoe lang de balhoofdbuis moet zijn.
Van Bullen hoor ik nogal mixed stories. Sommige renners hebben er wat aan, bij andere lijkt het advies helemaal nergens op.