Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Welke in-ear hoofdtelefoon gebruiken jullie?

refie
Forum-lid
Berichten: 572
Lid geworden op: 23 jan 2006 09:52

refie 11 dec 2011 08:34

idere goede versterker met Airplay, en een paar echt goede speakers!
Geen Airplay versterker, dan een apple tv en die aan je sterieo knopen...

Geen gedonder met kabeltjes ed...
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 11 dec 2011 11:03

refie schreef:idere goede versterker met Airplay, en een paar echt goede speakers!
Geen Airplay versterker, dan een apple tv en die aan je sterieo knopen...

Geen gedonder met kabeltjes ed...
ik zoek eigenlijk een setje naast min macbook. Dus wat is aan te raden.?
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 11 dec 2011 17:29

refie schreef:goede keuze, zwarte niet meer leverbaar...?
Vind die witte wel mooi :oops:

Heb ze verder uitgeprobeerd alleen nog niet op de Tacx daar het hier te mooi weer is ;) Geluid is prima, diepe bass maar toch helder en dinsdag wordt het zeker Tacxen ben benieuwd.
YFood !!!

tyro13
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 aug 2011 13:13

tyro13 12 dec 2011 09:03

Ik heb al een tijdje de sennheiser ie8. Niet de goedkoopste,maar met de verschillende plugs heb je zeker eentje dat het best bij je past.De geluidsweergave is echt super en heel strak. Je gelooft niet dat muziek uit zo een klein speakertje zo goed kan zijn. Als je nieuwe koopt vergeet niet dat het inspelen meerdere uren in beslag neemt, wat na een eerst luistersessie wat kan tegenvallen kan zeker na misschien 100u wel een festijn zijn! Zeker de duurdere hebben enige inspeeltijd nodig. Ik gebruik die "kerstboomachtige" plugs (beetje conisch uitgevoerde) Die sluiten supergoed af. Zelfs bij windop rijden komt er geen spatje windgeruis binnen. De produkten van Shure en klipsh zijn ook heel goed, vooral shure kost ook wel wat. Ik had hiervoor in ears van bose. Niet slecht maar in mijn ogen waardeloos voor te sporten zeker fietsen, ze sloten slechtaf vond ik. Beter iets langer wachten en voor kwaliteit gaan..... Je koopt dit niet elke dag en als je ze een beetje verzorgt heb je ze voor jaren wat een kostprijs van 100 a 500euro wel verantwoord als je een beetje audiofiel bent.

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 13545
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 12 dec 2011 12:19

marsman schreef:Ik heb deze van Sony, je kunt met dit setje ook de muziek e.d. bedienen met een kleine afstandsbediening in de linker draad.

http://www.pixmania.nl/nl/nl/4376818/ar ... efoon.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Is dat afgesproken, dat jij dopjes noemt, die in de bovenstaande adverstentie staat :D

edit
(Nu niet meer, was van de week)
Laatst gewijzigd door wasbeer2006 op 16 dec 2011 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
csteenbe
Forum-lid
Berichten: 3130
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:24

Gebruikersavatar csteenbe 15 dec 2011 19:43

Zo, 2x getacxed deze week, bevallen prima blijven fijn zitten wat natuurlijk met die oor clips "normaal" is en de kwaliteit van geluid is prima dus tevreden met deze aankoop :)
YFood !!!

Lookkg461
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2011 10:55

Lookkg461 19 mar 2012 19:30

Ik wil graag inhaken op dit topic met een kleine vraag. De juiste in-ear heb ik wel, maar waar ik naar op zoek ben
is een echt stabiele radio. Ik luister tijdens t fietsen graag radio 1,2 etc. Beetje praatprogramma`s op de achtergrond. Nu heb ik een Nokia bij me
die al snel stoort op deze frequenties in West-friesland.

Alleen 103 fm doet het dan nog redelijk. Is er iemand die hier wat op weet? Een type sportradio? Hoe werkt dit met een smartphone?
Ga je dan wel internetradio hebben in de polders rond Hoorn, Wieringerwerf etc? Of valt die verbinding ook weg?

Ben benieuwd of er iemand een oplossing kent.

bravoman
Forum-lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 23 nov 2005 00:10

bravoman 19 mar 2012 20:20

Ultimate Ears zijn echt top, alleen zou ik ze niet op de Tacx gebruiken :(.
Sennheiser zijn ook erg goed qua geluid en dat voor een stuk minder.

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 19 mar 2012 20:30

Lookkg461 schreef:Ik wil graag inhaken op dit topic met een kleine vraag. De juiste in-ear heb ik wel, maar waar ik naar op zoek ben
is een echt stabiele radio. Ik luister tijdens t fietsen graag radio 1,2 etc. Beetje praatprogramma`s op de achtergrond. Nu heb ik een Nokia bij me
die al snel stoort op deze frequenties in West-friesland.

Alleen 103 fm doet het dan nog redelijk. Is er iemand die hier wat op weet? Een type sportradio? Hoe werkt dit met een smartphone?
Ga je dan wel internetradio hebben in de polders rond Hoorn, Wieringerwerf etc? Of valt die verbinding ook weg?

Ben benieuwd of er iemand een oplossing kent.
ik luister zelf nooit radio via me smartphone via internet.
maar ik heb me laten vertellen dat het heel wat mb's kost dus dat lijkt me ook niet handig, tenzij je een onbeperkt internet abonnement wil of hebt.
En je fietst in de polder dus zou het internet bereik ook niet overal optimaal zijn denk ik.
Als de radio af en toe stoort zou je dat ook wel hebben met een sport radio dus ik denk dat je dat voor lief moet nemen helaas
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27920
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 19 mar 2012 20:56

Via internet werkt niet goed, zodra je op GPRS zit valt het signaal weg. Bovendien kost het behoorlijk veel MB's en met de datalimieten van tegenwoordig moet je daarmee oppassen.

Lookkg461
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2011 10:55

Lookkg461 19 mar 2012 22:17

Ik dacht al dat de smartphone oplossing niet de meest ideale zou zijn. Ik blijf mijn zoektocht voortzetten naar een echt goed, klein digitale radio
die die paar zenders wel fantsoenlijk door kan geven. Blijft toch vreemd dat je op een kilometer of 10 van de zendmast van Wieringermeer zo
veel storing heeft.

wielrenner2
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 31 mar 2010 12:35
Locatie: Den haag

wielrenner2 20 mar 2012 17:48

Ik heb gewoon de goedkoopste oordopjes van sony kosten bij de kruitvat iets van 9euro :p bij mij gaat het erom dat er muziek uit komt :p
Merida Race lite 904

Plaats reactie