Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Selle San Marco regal(e) + zadelpenklem

Gianni
Forum-lid

Gianni 20 mar 2012 19:38

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een klassieke san marco regal :
http://s.wiggle.co.uk/images/selle-san- ... 4-zoom.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
En een de nieuwere selle san marco regal(e) racing team:
http://www.excelcycle.com/selle-san-mar ... addle.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En iemand gebruikerservaring?
Laatst gewijzigd door Gianni op 25 mar 2012 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 20 mar 2012 20:39

Het oude zadel is een klassieker, die nog steeds wordt gemaakt.
Het nieuwe zadel is op de oude gebaseerd, met moderne materialen en beduidend lichter.
De zit zou hetzelfde moeten zijn, aldus de fabrikant.
Afbeelding

boonen
Forum-lid

boonen 20 mar 2012 20:41

Ik rij zelf al jaren op de san marco regale. Het is een breder zadel en bevalt me perfect, volgens mij rijd Tom Boonen er ook nog steeds mee.

Het verschil tussen die twee uitvoeringen zit hem in de afwerking en de zadelrails.

Gianni
Forum-lid

Gianni 25 mar 2012 21:42

Nog even een vraagje stellen zonder een extra topic te openen, weet er iemand (een merk) waar ik een witte zadelpenklem kan vinden (31.8mm) ? Ik heb er één gevonden op chainreactioncycles, maar verder niet meteen het verhoopte resultaat.

klimmer
Forum-lid HC

Gebruikersavatar klimmer 26 mar 2012 06:36

Gianni schreef:Nog even een vraagje stellen zonder een extra topic te openen, weet er iemand (een merk) waar ik een witte zadelpenklem kan vinden (31.8mm) ? Ik heb er één gevonden op chainreactioncycles, maar verder niet meteen het verhoopte resultaat.
De Tune Schraubwürger is al in 10 kleuren leverbaar. Nog niet in wit. De ervaring leert bij Tune dat wit dan binnenkort zal volgen. Dus even in de gaten houden.

Plaats reactie