4 korte vraagjes, wie helpt me even?
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Tegenwoordig niet Als student moet je (te) vaak mensen lastig vallen met onderzoekjes. Ik kan het als student weten.jeroenkuiper schreef:
zie in je posthistorie dat het alleen maar onderzoekjes zijn die je elke keer post, heb je aan 1 onderzoek niet voldoende voor je opleiding?
@Wouter: Onderzoekje ingevuld.
of je maakt één goede vragenlijst, zonder overbodige vragen. zo staan er in dit onderzoek al twee (van de vijf!). meerdere vragenlijsten zijn overbodig, tenzij je compleet verschillende zaken onderzoekt.
mag ik overigens vragen welke opleiding je precies volgt? ik studeer zelf HBO commeciele economie, maar bij mij op de opleiding wordt eern dergelijke vragenlijst als jij gebruikt niet goedgekeurd voor publicatie.
mag ik overigens vragen welke opleiding je precies volgt? ik studeer zelf HBO commeciele economie, maar bij mij op de opleiding wordt eern dergelijke vragenlijst als jij gebruikt niet goedgekeurd voor publicatie.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Of je doet gewoon een echte studie, dan hoef je je tijd niet te vullen met 't maken en afnemen van vele onzinnige enquetes.soffatti schreef:Tegenwoordig niet Als student moet je (te) vaak mensen lastig vallen met onderzoekjes. Ik kan het als student weten.jeroenkuiper schreef:
zie in je posthistorie dat het alleen maar onderzoekjes zijn die je elke keer post, heb je aan 1 onderzoek niet voldoende voor je opleiding?
Doe ik ook, per semester toch zeker 1 a 2 onderzoekjes.amclassic-fan schreef:Of je doet gewoon een echte studie, dan hoef je je tijd niet te vullen met 't maken en afnemen van vele onzinnige enquetes.soffatti schreef:Tegenwoordig niet Als student moet je (te) vaak mensen lastig vallen met onderzoekjes. Ik kan het als student weten.jeroenkuiper schreef:
+1 voor amclassic! (en dan ben ik nog niet eens een echte bèta)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?