Vandaag gezien...een korte broek
Er vandaag ook eentje gezien.
Dat was ik zelf.
15 graden in de schaduw en 19 in de zon.
Lekker langs de Mark naar Belgie. Dat is een open zonrijk traject.
Ik wil bruin worden, die lelijke melkflessen...
Dat was ik zelf.
15 graden in de schaduw en 19 in de zon.
Lekker langs de Mark naar Belgie. Dat is een open zonrijk traject.
Ik wil bruin worden, die lelijke melkflessen...
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zag vanmorgen om 7.30 een korte broek. Het was 4(!!!) graden, ik was heel blij met mijn beenstukken.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik ga er zo gewoon voor. Als je in de zon fietst en beetje doortrapt: goed te doen hoor!
Het is hier nu 19 graden in het oosten van het land. Het is dat ik nog geen fietsers heb gezien vanmiddag, anders had ik de tegenhanger van dit onderwerp weer nieuw leven ingeblazen.....
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Vandaag met korte broek en korte mouwen met de laptop op schoot in het zonnetje aan het werk. Als er niet gewerkt moest worden, was ik zeker in zomeroutfit op de fiets gesprongen. Had hier in Hengelo prima gekund.
Eind van de middag van mijn werk terug. Conform de wielerwetten uiteraard in het lang. Maar ik was (bijna) verdorie de enige. Welgeteld 17 andere fietsers gezien tussen Ede en Utrecht en daarvan hadden er slechts 2 bedekte benen. En dat terwijl de zon toch echt al achter de horizon was weggezakt.
Heb er vandaag ook meerdere gezien, wel een stuk of 7 zeker. Nu was het hier in Zeist mooi weer, maar heel warm was het niet. Eentje had er trouwens lange handschoenen bij aan, wat er grappig uitzag vond ik. Zelf was ik met mij winterjack en winterschoenen dan weer wat overdressed, maar goed.