En heb je de fiets al , foto?Bubbels79 schreef:Beste Bulls-liefhebbers,
Bijna de DF 2 aangeschaft, maar omdat ik er nog veel meer bij moest kopen natuurlijk (kleding,fietscomputer,schoenen,helm,zonnebril) toch gekozen voor de eerste versie. Krijg volgende week een belletje als ik de fiets kan ophalen. Zal dan meteen een foto maken en hier plaatsen.
Hebben ons al meteen ingeschreven voor wat tourtochten en ook de vacansoleil4challenge zullen wij van de partij zijn.
Bulls
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Dinsdag kan ik m'n nieuwe Bulls Desert Falcon 1 ophalen bij Mantel!
Super geholpen, toch 2 uur met me bezig geweest. Meerdere fietsen geprobeert en lichaam en fiets nagemeten. Was al drie maanden aan het afwegen wat te kiezen. Uiteindelijk deze overjarige triple butted fiets maat 64 uit 2010 genomen met Ultegra schakelmontage voor €899. Cassette achter is 105, eigenlijk beter dan Ultegra, want die laatste is wel lichter maar slijt sneller. Triple cranckstel voor van Fsa (105 niveau).
Doel: lekker rondtoeren, fit blijven en meer gewicht van mezelf afhalen (nu 94 Kg, 1,95 m) dan grammen winnen op duur materiaal.
Super geholpen, toch 2 uur met me bezig geweest. Meerdere fietsen geprobeert en lichaam en fiets nagemeten. Was al drie maanden aan het afwegen wat te kiezen. Uiteindelijk deze overjarige triple butted fiets maat 64 uit 2010 genomen met Ultegra schakelmontage voor €899. Cassette achter is 105, eigenlijk beter dan Ultegra, want die laatste is wel lichter maar slijt sneller. Triple cranckstel voor van Fsa (105 niveau).
Doel: lekker rondtoeren, fit blijven en meer gewicht van mezelf afhalen (nu 94 Kg, 1,95 m) dan grammen winnen op duur materiaal.
Zo eentje heb ik nu dus ook.
Maar wat me afgelopen weekend opviel was dat de bandjes die erop zaten echt heel weinig grip hadden.
Ja het was wat nat/glad (zie val van Gesink in natte omstandigheden dit weekend, en bij de Pukkeltocht ging in het groepje voor me ook 3 man onderuit bij het remmen voor een kruising), maar ik heb het nog niet zo meegemaakt.
Mn vorige fiets (DF 1 uit 2010) zaten andere bandjes, merk weet ik niet, maar van die rood/zwarte) en daar had ik altijd wel grip.
Nu slipte mn achterwiel zelfs door bij het klimmen op de Oude Holleweg zodra ik even op de pedalen stond??
Iemand ook die ervaring met de bandjes op de 2011 DF1 ?
Maar wat me afgelopen weekend opviel was dat de bandjes die erop zaten echt heel weinig grip hadden.
Ja het was wat nat/glad (zie val van Gesink in natte omstandigheden dit weekend, en bij de Pukkeltocht ging in het groepje voor me ook 3 man onderuit bij het remmen voor een kruising), maar ik heb het nog niet zo meegemaakt.
Mn vorige fiets (DF 1 uit 2010) zaten andere bandjes, merk weet ik niet, maar van die rood/zwarte) en daar had ik altijd wel grip.
Nu slipte mn achterwiel zelfs door bij het klimmen op de Oude Holleweg zodra ik even op de pedalen stond??
Iemand ook die ervaring met de bandjes op de 2011 DF1 ?
Beter langzaam naar boven als helemaal niet naar boven...
-
- Forum-lid
Ik zie nu pas het Bulls topic.
Dus ik dacht, ik zal mijn MTB daar eens plaatsen. (mag dat eigenlijk mtb's plaatsen hier?)
Bulls Copperhead 3
volledig XT (ook de remmen, de originele magura julie HP remmen waren zo kapot)
XT naven en Mavic 117 velgen.
selle italia SLR XC
Lekkere fiets. goed om lekker in de winter met de toertochtjes te spelen...
Dus ik dacht, ik zal mijn MTB daar eens plaatsen. (mag dat eigenlijk mtb's plaatsen hier?)
Bulls Copperhead 3
volledig XT (ook de remmen, de originele magura julie HP remmen waren zo kapot)
XT naven en Mavic 117 velgen.
selle italia SLR XC
Lekkere fiets. goed om lekker in de winter met de toertochtjes te spelen...
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=30923" onclick="window.open(this.href);return false;gekke_henkie schreef:Ik zie nu pas het Bulls topic.
.
zitten al hele goeie pedalen op! (de beste) en ik was er al klaar voor voordat ik de fiets kocht,
even een vraagje ik heb een bulls harrier 1 gereserveerd. Isdit een goed instapmodel om te beginnen met race fietsen? Of raden jullie een andere aan. Defm zei duidleijk dat hij deze zou aanraden maar ik wil graag advies van iemand die onafhankelijk is