Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Radioshack_naar_CAS

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 12 sep 2010 20:01

eelcoz schreef:Je wilde beweren dat deze post van jou bijdraagt aan een inhoudelijke discussie?


Je leert het nooit hé :D
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

eelcoz

eelcoz 12 sep 2010 20:45

.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 05 dec 2011 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 12 sep 2010 22:22

eelcoz schreef:Wat ben jij een ontzettend zielig figuur. Je mening verkondigen en als iemand daar iets tegenin brengt, met dit soort oneliners komen. Na dat sneue 'raad de materiaalsponsor'-spelletje nam ik je al niet meer zo serieus, maar nu weet ik dat ik je maar beter helemaal kan negeren. Een zinnige inhoudelijke discussie is met jou toch niet mogelijk.


De clue is nu net dat jij in dit topic niets inhoudelijks zegt, dus hoef ik er niet op in te gaan. Nu ga je nog eens persoonlijk beginnen verwijten, sja... doe maar op zo.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 12 sep 2010 22:34

C a s r a n schreef:
ilfalco2004 schreef:quote "Vacansoleil is zich met het aantrekken van Ricco, Leukemans en dergelijke besproken figuren niet bepaald populair aan 't maken. Als de ploegen het wielrennen niet opkuisen, proberen sommige organisaties dat dan maar te doen. "
Dat noem ik nu hypocriet. Net of de rest zo schoon rijdt/reed kom op zeg. Schone schijn!
Ik vind VC een veel leukere ploeg dan de Rabo zeker door/met figuren als Rico en onze vriend Johnnie H.

Ik steek voor geen enkele Pro Tour ploeg of ploegen op dat niveau mijn hand in het vuur, maar ploegen die een hoopje van die figuren samen met open armen ontvangen geven blijk dat ze eigenlijk niet geïnteresseerd zijn in een proper wielrennen. Wat is er nu leuk aan een ploeg als Vacansoleil waarvan ik de prestaties nog véél véél minder betrouw dan die van andere ploegen?

eelcoz schreef:Diep treurig om te lezen dat voor sommigen het aloude adagio 'Eens een dief, altijd een dief' nog altijd geldt.

C a s r a n schreef:
eelcoz schreef:Wat ben jij een ontzettend zielig figuur. Je mening verkondigen en als iemand daar iets tegenin brengt, met dit soort oneliners komen. Na dat sneue 'raad de materiaalsponsor'-spelletje nam ik je al niet meer zo serieus, maar nu weet ik dat ik je maar beter helemaal kan negeren. Een zinnige inhoudelijke discussie is met jou toch niet mogelijk.


De clue is nu net dat jij in dit topic niets inhoudelijks zegt, dus hoef ik er niet op in te gaan. Nu ga je nog eens persoonlijk beginnen verwijten, sja... doe maar op zo.



Nou, lijkt me toch dat eelcoz wel degelijk inhoudelijk reageert waar jij zegt: 'Wat is er nu leuk aan een ploeg als Vacansoleil waarvan ik de prestaties nog véél véél minder betrouw dan die van andere ploegen?' en eelcoz vervolgens de opmerking plaatst dat: Diep treurig om te lezen dat voor sommigen het aloude adagio 'Eens een dief, altijd een dief' nog altijd geldt.

eelcoz zijn opmerking was dus wel degelijk relevant aangezien hij reageerde op jou stellingname en wantrouwendheid t.o.v. menig VS renner.

Maar goed. Je zult het wel weer anders zien. Ik heb je nog nooit je ongelijk zien toegeven.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27838
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 12 sep 2010 23:10

Na dat sneue 'raad de materiaalsponsor'-spelletje
Jammer, deze editie heb ik helaas gemist! Het was namelijk al de 2e of 3e keer dat onze quizmaster Casran dit spel op 't fiets forum organiseerde werd en ik was steevast één van de fans!

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 13 sep 2010 13:08

Maar goed. Om het topic compleet te maken: het was een administratief foutje. Radioshack mag gewoon meedoen; het is ze alleen per ongeluk niet meegedeeld. Nou kun je nog denken dat dat ook een spelletje is, maar zo ver wil ik niet gaan.

Nee, Radioshack heeft in het vroegere voorjaar een tijd lang niets laten zien. Tegen de zomer aan begon het een beetje te komen. Desondanks staat Radioshack voor hun doen laag in de rankings (11e). En zoveel hebben ze ook niet gewonnen dit jaar. Natuurlijk is de term schildpad overdreven, maar de ploeg van Armstrong domineerde altijd het hele jaar en stond altijd bij de eerste 3 ploegen. Die glans is er compleet af.

Plaats reactie