Hoezo? Zelf ook wisselende ervaringen daar..jeroen. schreef:Gisteren even bij Mantel wat kabeltjes en ketting voor Juulh opgehaald. Wat een balle tent is dat toch.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
+1.jeroen. schreef:Wat een balle tent is dat toch.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Jeroen: Zou u mij kunnen helpen?jansen01 schreef:Verklaar je nader....jeroen. schreef:Gisteren even bij Mantel wat kabeltjes en ketting voor Juulh opgehaald. Wat een balle tent is dat toch.
Verkoper1: Nee, ik ben bezig met aanvullen van deze spullen.
Na circa 10 minuten in de rij bij de kassa/balie te hebben gestaan was ik aan de beurt:
Jeroen: Ik ben opzoek naar deze onderdelen voor een vriend van mij. Ondertussen toon ik hem het lijstje.
Verkoper2: Okay, ik ga even voor je opzoek. En loopt naar achter.
Verkoper2: Wil je zwarte of witte buitenkabels.
Jeroen: Zwart. (Staat duidelijk vermeld op het briefje + artikelnummers!!)
Ondertussen bemoeid verkoper 2 zich met verkoper 3 + een andere klant die graag een mtb crank met een 44 buitenblad zou hebben.
Verkoper3: Een crank met 44 buiten is er helaas niet.
Klant: Dat is wel erg jammer.
Verkoper2: Ach man, die heb je helemaal niet nodig. Ondertussen dikke grijns naar mij.
Na nog eens 10 minuten had de verkoper de benodigde onderdelen ( paar kabels, kabeleindjes en een ketting..)
Vervolgens begint hij gewoon de artikelnummers die op mijn lijstje staan over te nemen op de kassa. Ik wil niet weten hoe lang het had geduurd, als ik die er niet bij had gezet.
Maar verder weinig euro's kwijt, dus dat compenseert het weer een beetje.
.jeroen. schreef:Jeroen: Zou u mij kunnen helpen?jansen01 schreef:Verklaar je nader....jeroen. schreef:Gisteren even bij Mantel wat kabeltjes en ketting voor Juulh opgehaald. Wat een balle tent is dat toch.
Verkoper1: Nee, ik ben bezig met aanvullen van deze spullen.
Na circa 10 minuten in de rij bij de kassa/balie te hebben gestaan was ik aan de beurt:
Jeroen: Ik ben opzoek naar deze onderdelen voor een vriend van mij. Ondertussen toon ik hem het lijstje.
Verkoper2: Okay, ik ga even voor je opzoek. En loopt naar achter.
Verkoper2: Wil je zwarte of witte buitenkabels.
Jeroen: Zwart. (Staat duidelijk vermeld op het briefje + artikelnummers!!)
Ondertussen bemoeid verkoper 2 zich met verkoper 3 + een andere klant die graag een mtb crank met een 44 buitenblad zou hebben.
Verkoper3: Een crank met 44 buiten is er helaas niet.
Klant: Dat is wel erg jammer.
Verkoper2: Ach man, die heb je helemaal niet nodig. Ondertussen dikke grijns naar mij.
Na nog eens 10 minuten had de verkoper de benodigde onderdelen ( paar kabels, kabeleindjes en een ketting..)
Vervolgens begint hij gewoon de artikelnummers die op mijn lijstje staan over te nemen op de kassa. Ik wil niet weten hoe lang het had geduurd, als ik die er niet bij had gezet.
Maar verder weinig euro's kwijt, dus dat compenseert het weer een beetje.
Dat is de Mantel-insteek: heb via een vriend van mij wel eens gehoord- en die kent een aantal medewerkers- dat dit de Mantel-insteek is. Medewerkers willen wel helpen alleen biedt de baas deze mogelijkheid niet.. Heb zelf ook ZEER slechte ervaringen met Mantel, maar ja, zoals eerder geschetst: het gaat hun vooral om de prijs!
Addict R1
-
- Forum-lid
Een Stevens Primera Luxe, als stads/ woonwerk fiets. Levering volgende week
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Net een Cinelli stuur mod 65 gehaald voor m'n Gios project. Vind ik zo'n geil stuur. Helaas passen er geen Ergopowers op.
Verder een 13-19 cassette 42x19 wordt de lichtste versnelling op die fiets
Fietsje om op door te rijden
Verder een 13-19 cassette 42x19 wordt de lichtste versnelling op die fiets
Fietsje om op door te rijden
Tijd voor een goede pomp. SKS Renradkompressor besteld met klassieke kop en 10 reserve rubbertjes. Ook nog een setje blauwe Reynolds remblokken. Uiteraard bij onze forum FM, Bikeparts4u
Vandaag via de post binnen, een nieuw frame
Wilier Cento Uno 2011 maat L
verder:
- zwart stuurlint
- mini fietsbel van BBB
- frame bescherming stickers (tegen kabels)
Wilier Cento Uno 2011 maat L
verder:
- zwart stuurlint
- mini fietsbel van BBB
- frame bescherming stickers (tegen kabels)
-
- Forum-lid
Even espresso gedronken bij EP Bike en gelijk inkopen gedaan:
Paar Chain fast schoenen
Grote bus powerbar red orange, setje Castelli arm- en beenstukken en twee binnenbandjes.
Paar Chain fast schoenen
Grote bus powerbar red orange, setje Castelli arm- en beenstukken en twee binnenbandjes.