Ik verkoop mijn Oakley Radar Retina Burn met een splinternieuwe Blue Iridium lens in. (het plastieke met het H teken zit er nog op)
Ik vind het een prachtig kleur maar past helaas niet bij mijn wieleroutfit. Werd amper gedragen en is niet beschadigd, geen lak af, geen krasjes etc....
Prijs: 190 euro
Dit is mijn bril, de lens is wel niet de fire iridium lens, maar de blue iridium lens
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Oakley Radar Retina burn + Blue iridium lens
Ja. Geef hem nog een week de tijd om de bril op te sturen. Anders wordt de belgische politie ingeschakeld. Toevallig werkt een goede bekende van mij bij de belgische recherche en zal de beste man een leuk bezoek krijgen. Hij is al ingelicht.
Zo de bril is dan eindelijk uitgeleverd. Nadat ik aangifte heb gedaan en achter zijn echte gegevens ben gekomen heeft de betreffende persoon de bril uitgeleverd.
Helaas voor mij heeft hij niet de bril op de foto uitgeleverd.
Zoals jullie kunnen zien op de foto is het een normale Oakley Radar Retina Burn. Hij heeft mij echter de XL edition uitgeleverd.
Dus ik ben alsnog bedonderd.
Helaas voor mij heeft hij niet de bril op de foto uitgeleverd.
Zoals jullie kunnen zien op de foto is het een normale Oakley Radar Retina Burn. Hij heeft mij echter de XL edition uitgeleverd.
Dus ik ben alsnog bedonderd.
-
- Forum-lid
als het een XL is heb ik misschien interesse... Kun je eens een foto plaatsen?
Beste, De bril werd reeds geleverd aan Timsen...
De verkoop prijs was 110 euro, anders kan je met hem eens contact opnemen want hij wou een ander type zei hij.
Het frame is in perfecte staat, kan Timsen bevestigen, anders neem contact op met Timsen want hij heeft nu deze bril en wou hem terugsturen omdat hij een bril wou met een gat aan de zijkant ofzo. Dan moet ik niets meer doen
De verkoop prijs was 110 euro, anders kan je met hem eens contact opnemen want hij wou een ander type zei hij.
Het frame is in perfecte staat, kan Timsen bevestigen, anders neem contact op met Timsen want hij heeft nu deze bril en wou hem terugsturen omdat hij een bril wou met een gat aan de zijkant ofzo. Dan moet ik niets meer doen
Volgens mij heb jij Timsen een Radar XL Blades gestuurd.. Die heeft niet alleen een straight stem (rechte poot zonder gat), maar die is ook een slag groter.
De bril die je op de foto aanbiedt is een gewone Radar (zit inderdaad een gat in de poot). De XL blades zijn over het algemeen ook goedkoper te krijgen dan de gewone radars.
Vandaar dat Timsen zichzelf opgelicht voelt, omdat jij hem niet de bril gestuurd hebt, zoals op de foto getoond
De bril die je op de foto aanbiedt is een gewone Radar (zit inderdaad een gat in de poot). De XL blades zijn over het algemeen ook goedkoper te krijgen dan de gewone radars.
Vandaar dat Timsen zichzelf opgelicht voelt, omdat jij hem niet de bril gestuurd hebt, zoals op de foto getoond