carbon wielen
Momenteel rijd ik met campagnolo khamsin aluminium wielen. Graag zou ik een setje carbon wielen 50 mm aanschaffen. Tot nu toe gaat de voorkeur uit naar de ffwd F6R die rond 1000 euro kosten. Het moet alleszins een setje zijn met een aluminium rand (clincher) zodat ik mijn remset kan behouden. Ook gebruik ik liever binnenbandjes in plaats van tubes. Wat zouden jullie voorstellen en wat zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt!
Cedric
Alvast bedankt!
Cedric
-
- Forum-lid
Welkom op het forum. Maak ook eens gebruik van de zoekfunctie.
Wat je vraag betreft, Mavic Cosmic Carbon SL, Kuiper wielen (weet niet of hij de clincher / alu rand versie heeft), Dura ace carbon velgen etc etc..
Succes met je zoektocht.
Wat je vraag betreft, Mavic Cosmic Carbon SL, Kuiper wielen (weet niet of hij de clincher / alu rand versie heeft), Dura ace carbon velgen etc etc..
Succes met je zoektocht.
werkt niet dat fotootje
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
-
- Forum-lid
Ziet d'r goed uit man!
Om dit oude topic eventjes te kapen:
Ik ben naar hetzelfde op zoek. En ook was mijn keuze gevallen op die Fast Forwards F6R. Maar, misschien weten jullie ervaren rotten mij wel wat andere al dan niet betere keuzes te geven.
Ik zoek dus carbon wielen die voornamelijk zullen moeten dienen om wedstrijden mee te rijden op vlakke parcours.
Ik had naast die Fast Fowards ook al gekeken naar de Dura Ace velgen, maar echt mooi vind ik die niet. Voorts weet ik ook een setje Bora's staan, tweehands. Mijn budget is wel niet al te hoog, maximaal 1200 euro.
Ik stel het zeer op prijs moesten jullie mij wat voorstellen kunnen doen. Of als je zelf nog wat goeds staan hebt, post maar. Bedankt!
Ik ben naar hetzelfde op zoek. En ook was mijn keuze gevallen op die Fast Forwards F6R. Maar, misschien weten jullie ervaren rotten mij wel wat andere al dan niet betere keuzes te geven.
Ik zoek dus carbon wielen die voornamelijk zullen moeten dienen om wedstrijden mee te rijden op vlakke parcours.
Ik had naast die Fast Fowards ook al gekeken naar de Dura Ace velgen, maar echt mooi vind ik die niet. Voorts weet ik ook een setje Bora's staan, tweehands. Mijn budget is wel niet al te hoog, maximaal 1200 euro.
Ik stel het zeer op prijs moesten jullie mij wat voorstellen kunnen doen. Of als je zelf nog wat goeds staan hebt, post maar. Bedankt!
infinito's? http://www.infinito-cycling.com/NL/Infi ... NLr6c.html
full carbon clinchers, inclusief remblokken!
ideaal voor trainen en koersjes wat mij betreft. zien er ook nog heel fraai uit
full carbon clinchers, inclusief remblokken!
ideaal voor trainen en koersjes wat mij betreft. zien er ook nog heel fraai uit
ja, zijn goede wielen.. stijfheid is super en ook het comfort ben ik niet ontevreden over. Bovendien zien ze er ook gewoon heel goed uit!
De laatste dagen heb ik mijn oog laten vallen op Reynolds wielen. Maar dan twijfel ik nog tussen de Strike, Assault of D3KV.
Strike weet ik staan voor 1100 euro, maar vind die met 66mm aan de hoge en zware kant. Assault is dan weer wat lichter en goedkoper.
En bij die D3KV sla ik al helemaal in de war. Op kuipertrading staat de D3KV C voor 1100 euro maar op de website van Reynolds staat er enkel de D3KV T. Wat is het verschil tussen die twee sets?
bedankt!
Strike weet ik staan voor 1100 euro, maar vind die met 66mm aan de hoge en zware kant. Assault is dan weer wat lichter en goedkoper.
En bij die D3KV sla ik al helemaal in de war. Op kuipertrading staat de D3KV C voor 1100 euro maar op de website van Reynolds staat er enkel de D3KV T. Wat is het verschil tussen die twee sets?
bedankt!