Voor al je afspraakjes

Forumrit Twente 31/03

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 27 mar 2012 16:32

Zo blijven er niet zo veel over, wellicht dat het beter is de rit te verplaatsen naar die week erop 7 April. Nadeel is alleen dat Girlinred en PFW dan zeer weinig tijd hebben.

Maar mocht er voor 7 april meer animo zijn is het te overwegen
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 27 mar 2012 18:46

tomkolkman schreef:Zo blijven er niet zo veel over, wellicht dat het beter is de rit te verplaatsen naar die week erop 7 April. Nadeel is alleen dat Girlinred en PFW dan zeer weinig tijd hebben.

Maar mocht er voor 7 april meer animo zijn is het te overwegen
Als de vloer helemaal ligt kunnen we dan wel een stukje fietsen ;) . Maar hou met ons geen rekening, wij doen al zat forumritjes in Twente :mrgreen:
~live fast, die young ~

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 27 mar 2012 19:25

girlinred schreef:
tomkolkman schreef:Zo blijven er niet zo veel over, wellicht dat het beter is de rit te verplaatsen naar die week erop 7 April. Nadeel is alleen dat Girlinred en PFW dan zeer weinig tijd hebben.

Maar mocht er voor 7 april meer animo zijn is het te overwegen
Als de vloer helemaal ligt kunnen we dan wel een stukje fietsen ;) . Maar hou met ons geen rekening, wij doen al zat forumritjes in Twente :mrgreen:
Haha zeker weten.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 29 mar 2012 07:51

Ik denk dat we het Forum-ritje beter kunnen verplaatsen. Een forum ritje van 5 personen is niet echt veel dus ik denk dat we het beter een weekje later kunnen doen als er dan wel meer aanwezig zijn.

Ik, Girlinred en PFW gaan zaterdags nog wel een rondje fietsen. Aan de Arijee en Soloistcarbon, je kunt zo bij ons aanhaken en als er nog meer mensen graag mee willen kan dat.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

doompjoe
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 feb 2011 13:57
Locatie: Twente

doompjoe 29 mar 2012 09:58

Een week later past mij beter.
Dus als de forumrit wordt verplaatst naar 7 april: ik ben erbij.

soloistcarbon
Forum-lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 11 nov 2008 17:05

soloistcarbon 30 mar 2012 17:02

net terug uit parijs :(… wil morgen wel n rondje doen… maar of ik dit ga redden is maar de vraag… sry.
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 02 apr 2012 07:02

Hoi Twentenaren,
Ik woon vanaf 6 april in Enschede. Misschien wil iemand van jullie mij een keer de favoriete routes laten zien. Als het straks weer wat langer licht is, vanaf een uur of 18:30 door de week. Of anders in het weekend.
Laat maar weten.
gr,

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 02 apr 2012 07:33

De Jager schreef:Hoi Twentenaren,
Ik woon vanaf 6 april in Enschede. Misschien wil iemand van jullie mij een keer de favoriete routes laten zien. Als het straks weer wat langer licht is, vanaf een uur of 18:30 door de week. Of anders in het weekend.
Laat maar weten.
gr,
Is prima, maar na 8 jaar fietsen in Twente leer ik nog steeds nieuwe weggetjes kennen en m.n. in Duitsland nieuwe routes dus je vraagt wel wat ;)
~live fast, die young ~

Gebruikersavatar
De Jager
Forum-lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:28

Gebruikersavatar De Jager 02 apr 2012 07:41

girlinred schreef:
De Jager schreef:Hoi Twentenaren,
Ik woon vanaf 6 april in Enschede. Misschien wil iemand van jullie mij een keer de favoriete routes laten zien. Als het straks weer wat langer licht is, vanaf een uur of 18:30 door de week. Of anders in het weekend.
Laat maar weten.
gr,
Is prima, maar na 8 jaar fietsen in Twente leer ik nog steeds nieuwe weggetjes kennen en m.n. in Duitsland nieuwe routes dus je vraagt wel wat ;)

Dat is snel. Leuk. Duitsland is inderdaad mooi fietsen.
Ik stuur je volgende week wel even een pb'tje met m'n email adres zodat we kunnen afspreken.
gr,

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 02 apr 2012 08:39

De Jager schreef:
girlinred schreef:
De Jager schreef:Hoi Twentenaren,
Ik woon vanaf 6 april in Enschede. Misschien wil iemand van jullie mij een keer de favoriete routes laten zien. Als het straks weer wat langer licht is, vanaf een uur of 18:30 door de week. Of anders in het weekend.
Laat maar weten.
gr,
Is prima, maar na 8 jaar fietsen in Twente leer ik nog steeds nieuwe weggetjes kennen en m.n. in Duitsland nieuwe routes dus je vraagt wel wat ;)

Dat is snel. Leuk. Duitsland is inderdaad mooi fietsen.
Ik stuur je volgende week wel even een pb'tje met m'n email adres zodat we kunnen afspreken.
gr,
Er zijn hier genoeg leuke en mooie routes. Kom zelf uit Oldenzaal maar fiets best vaak met girlinred en PFW samen, die kunnen je ook perfect de weg wijzen ;) Ik sta er ook voor open om je wat van Twente te laten zien, wellicht een keer met zijn 4-en in het weekend....
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

ChristiaanW
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 07 mar 2012 09:14
Locatie: Enschede

ChristiaanW 06 apr 2012 11:37

Ik woon ook in Enschede, en doe af en toe ritjes naar bijvoorbeeld Bad Bentheim of Neede.
Vandaag ben ik van plan om een rit te doen van ongeveer 2 uur, en morgen(zaterdag) wil ik de rit wat langer maken.
Maar ik ben gewend om alleen te fietsen, daarom ben ik wel benieuwd hoeveel km jullie meestal fietsen, en hoe hard?
Mochten er nog mensen interesse hebben in 6 of 7 april, wil ik eventueel wel aansluiten.

tomkolkman
Forum-lid
Berichten: 1212
Lid geworden op: 28 feb 2007 12:24

tomkolkman 06 apr 2012 15:57

ChristiaanW schreef:Ik woon ook in Enschede, en doe af en toe ritjes naar bijvoorbeeld Bad Bentheim of Neede.
Vandaag ben ik van plan om een rit te doen van ongeveer 2 uur, en morgen(zaterdag) wil ik de rit wat langer maken.
Maar ik ben gewend om alleen te fietsen, daarom ben ik wel benieuwd hoeveel km jullie meestal fietsen, en hoe hard?
Mochten er nog mensen interesse hebben in 6 of 7 april, wil ik eventueel wel aansluiten.
Ik ga morgen nog wel een rondje maken, bedoeling is toch wel om de 4 uur vol te maken. Je kunt makkelijk mijn trainingen/ritjes zien via deze link: http://www.bikeplanner.com/index.php?mo ... &name=TomK" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot nu toe ga ik morgen nog in mijn uppie, mocht het tempo een beetje gelijk liggen dan valt er wat te overleggen ;)
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

Plaats reactie