Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Mag op slot
De wielset is zeker geschikt voor mensen rond de 90 kg. Als je ze moet vergelijken dan eerder met de racing 3. Alleen zijn de 3 iets lichter. Voor de reviews kun je ff op google kijken. Zeker de duitse bladen zijn er heel positief over. En ook in Fiets zijn ze goed getest.
"Everything will be allright in the end, if everything is not allright it's not the end"
Sram wielen zijn verkocht. stuurpen wcs wet white 13 cm ook verkocht.
Force voorderailleur klemband 34.9 te koop € 25.00 incl verzending. Ik zal morgeneen foto posten en mijn begin post weer opschonen.
Force voorderailleur klemband 34.9 te koop € 25.00 incl verzending. Ik zal morgeneen foto posten en mijn begin post weer opschonen.
"Everything will be allright in the end, if everything is not allright it's not the end"
Nieuwe onderdelen toegevoegd. Serieuze biedingen worden overwogen. Mocht je nog meer foto's willen ? Laat het ff weten. Alles is excl verzendkosten.
"3t Dorico zadelpen 120mm 31.6 rode streep verwijderd overgespoten met 2k spray max € 30.00. 15 cm beschadigd vanwege insert"
Mierenneuken aan: dit is een Doric, een Dorico heeft setback (een letter maar een groot verschil)
Heb je de Arione met carbon rails nog, zie hem wel op een plaatje maar niet dat ie verkocht is?
Mierenneuken aan: dit is een Doric, een Dorico heeft setback (een letter maar een groot verschil)
Heb je de Arione met carbon rails nog, zie hem wel op een plaatje maar niet dat ie verkocht is?
Addict R1
Bedankt voor het mierenneuken ! Ik hou er zelf ook wel van. En de arione is verkocht maar de tundra nog niet. Ik heb nog een paar andere zadels waar ik nog een foto van moeten nemen en zal dan meteen deze verwijderen.
Emmo de kcnc stuurpen is er nog.
Emmo de kcnc stuurpen is er nog.