Alles over vakanties op én met de fiets

Bianchi forumrit...

pinarello
Forum-lid

pinarello 03 apr 2012 18:27

Gastheerg schreef:
timo2.0 schreef:Hmmm, ik ga alle opties eens bekijken (waarbij afgelasten helaas ook een serieuze optie is).
Ach dan doen we de Bianchi rit gewoon vanuit Haastrecht. Nemen we dezelfde route als de Gios rit.

Parkeren gratis, cafe aan het eind waar je je fiets voor de deur kan zetten en voor wie met de trein wil 10 minuten van het station.
Ik wil geen event kapen maar de optie afgelasten omdat er kritiek is op het parkeeronderdeel lijkt me een wat onhandige manier van aandacht vragen.
Goed idee maar kan het dan op dezelfde dag? :D

RRon
Forum-lid

Gebruikersavatar RRon 03 apr 2012 18:59

Jammer hoor, mocht het originele idee nog doorgaan dan ben ik er bij, ben geen voorstander van het alternatieve idee.
Vind het in ieder geval heeeeel vreemd dat er een compleet idee om zeep wordt geholpen doordat er precies 1 iemand het parkeergeld te hoog vindt, als je daar echt zo'n moeite mee hebt snap ik niet dat je dat niet eerder had bedacht, volgens mij is parkeren in Amsterdam al een poosje niet meer gratis namelijk! ;)

Afbeelding

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 03 apr 2012 19:00

timo2.0 schreef:
Gastheerg schreef:Ach dan doen we de Bianchi rit gewoon vanuit Haastrecht. Nemen we dezelfde route als de Gios rit.
Goed idee, succes ermee.
Wereldkampioen uit de context halen. Ik geef een prikkel maar vooral de suggestie om een keuze te maken.
Optie 3=weglopen stond daar niet bij!

Volgens mij is er ook iets heel anders aan de hand anders gooit iemand de handdoek niet zo snel in de ring. Want laten we nu even nuchter kijken wat er is gepasseerd:

Ik geef aan dat ik wat schrik van de parkeerplaats. Mag toch? Of inschrijven en smoel houden?
Timo wuift dat weg. (ach zo is dat bij ons)

Niet sterk voor een organisator maar je kan het niet ieder naar de zin maken. Doe ik ook niet als ik wat organiseer.
Ik trek er de conclusie uit dat er aan de P problematiek niks gaat gebeuren en meld me af. Niks geks want Timo meld zich ook af van events als er meer duidelijk wordt. Zie tita rit!

Ik heb me afgemeld en de rest kan toch gewoon door volgens het oorspronkelijke plan?

Zo niet is er dus iets anders aan de hand.

eelcoz

eelcoz 03 apr 2012 19:54

Ik zie hier een klassieke Amsterdam-Rotterdam fittie ontstaan.... :D :D

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 03 apr 2012 20:24

@eelcoz: ik begrijp de grap maar er is hier iets veel ernstigers aan de hand. Timo wil onder het event uit en misbruikt mijn parkeermeter daarvoor. Daarom is rust en vrede in dit topic van belang. Van belang ook dat ik niet meedoe.
Dan heeft Timo namelijk maar 1 optie: gewoon doorgaan!

farelli
Forum-lid

farelli 03 apr 2012 20:49

Wat is dit nou allemaal?
Is het nou zo moeilijk om te kijken of er een plekje te vinden is waar het parkeren goedkoper/gratis is?
Er worden meerdere suggesties gedaan.
Het is toch niet zo dat het hele idee erdoor om zeep wordt geholpen?
Verder kan iets minder direct/op de man spelen misschien ook wel helpen.
We zijn toch volwassen?
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

borrelli
Forum-lid

borrelli 03 apr 2012 21:52

Ik begrijp er geen iota van, maar ik zou in mei graag een ritje rijden, had me daar wel op verheugd want ik fiets nog niet zo heel lang en normaalgesproken altijd in mijn uppie. Zou jammer zijn als dat niet het ritje is dat Timo heeft uitgezet.

rmolemaker
Forum-lid
Contact

rmolemaker 04 apr 2012 17:33

@ Timo: jammer dat je nu jezelf uit hebt geschreven.
Superleuk idee van je, dus zou jammer zijn als jij er dan niet bij bent. Gewoon door laten gaan zou ik zeggen!

Ik heb er iig zin in :D
Waarom fiets je die berg op?
Omdat ie er staat...

bluebird
Forum-lid

Gebruikersavatar bluebird 04 apr 2012 19:42

Gasten,
Volgens mij hebben we er allemaal een nachtje over geslapen (ik ben wat trager, dus lees het net pas) ;)
Heb me nog niet gemengd in de discussie, maar laat ik gelijk maar de oplossingen op een rijtje knallen:

A- we zoeken naar een alternatieve startplek waar gratis parkeren is
B- we doen voor de gratis parkeerders een aparte startplek, half uurtje eerder, en fietsen gezamenlijk naar de 'echte start' (zo doen de profs het toch ook)
X- geen optie: afgelasting, desnoods fiets ik die forum-rit in mijn uppie (overigens geen unicum, Quiz-vraag: wie deed dit eerder en waar?)

Saluti,

Arjen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

frigo
Forum-lid

frigo 08 apr 2012 23:11

Heb ik mijn Gios ingeruild voor een Bianchi, en denk toch een leuke rit te kunnen rijden, krijgen we dit... :roll:
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 08 apr 2012 23:45

Mmmm. Ik heb er wel oren naar. Maar voorwaarde voor mij is wel dat mijn Bianchi vóór 12 mei geleverd wordt.
Starttijd 10 uur is ok, maar 11 uur kan ook. En misschien kom ik wel gewoon van Purmerend op de fiets...scheelt me ook weer P-geld :P
Ik hoop toch wel dat de rit door gaat....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 13 apr 2012 19:45

plantagenet schreef:Maar voorwaarde voor mij is wel dat mijn Bianchi vóór 12 mei geleverd wordt.
Mmmm, het ziet ernaar uit dat dat wel gaat lukken
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gesloten