Je moet bij een rondje de start en het einde dus iets uit elkaar te halen , zodat deze elkaar niet overlappen . Ach , al doende leert men .Beuckelaers schreef:Oke, dacht dat dit aan te passen was.
Ik had dus het begin en einde op zelfde punt gedaan, dus hij vroeg niet voor naar begin te navigeren..
Garmin Edge 800
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Ook dat had ik geprobeert, maar ook dan stuurt hij mij naar het eindpunt..whocares schreef:Je moet bij een rondje de start en het einde dus iets uit elkaar te halen , zodat deze elkaar niet overlappen . Ach , al doende leert men .Beuckelaers schreef:Oke, dacht dat dit aan te passen was.
Ik had dus het begin en einde op zelfde punt gedaan, dus hij vroeg niet voor naar begin te navigeren..
-
- Forum-lid
Ik had dus mijn route getekent startpunt vanaf de straat waar ik vertrek, het eindpunt lag 600m uit elkaar.
-
- Forum-lid
Gebruiken jullie een screen protector voor de edge 800?
Ik denk dat je beter kan voorkomen dan genezen? eens er krasjes opstaan...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik niet. Is dat nodig e zo ja wat zijn goede? Screen van mij iphone is ook vrijwel krasvrij ondanks al 10mnd in mijn broekzak, vaak samen met autosleutels.
Less is bore
Ik doe het ook niet en er zit nog geen kras op terwijl ik 'm regelmatig in m'n sporttas of gewoon nog op de stuurpen in de auto heb vervoerd. Het is een gebruiksvoorwerp, geen museumstuk.
Ik gebruik ook geen screen protector, en dat gaat al tijden goed, en ook met regen is het geen probleem.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Ik heb geen screenprotector alleen stop hem nu wel netjes in bijbehorend tasje omdat ik hem altijd in mijn sporttas gooide met andere spullen als ik ergens heen ging. Daardoor wel een krasje overgehouden.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
Gebruik geen protector.Beuckelaers schreef:Gebruiken jullie een screen protector voor de edge 800?
Zoals Havana al aan gaf, het is een gebruikers voorwerp en geen museumstuk... Neemt niet weg dat ik er verder zuinig op ben, maar krasjes komen er toch wel op
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
Gebruik ook geen protector. (Doe ik overigens ook niet bij mijn smartphone, maar die is nog helemaal gaaf).
Touchscreen van de Edge heeft ook een andere techniek vergeleken met de smartphones. Van de Edge 800 is veel degelijker en bestaat het touchscreen uit 2 lagen die contact met elkaar moeten maken. Je moet daardoor iets mee drukken. Bij de smartphone werkt het door geleiding. Daaom werkt de Edge 800 ook met handschoenen en je smartphone niet...
Lichte kleine krasjes onstaan op de Edge 800 inderdaad wel door modderspetters en toch je scherm willen bedienen. Maar het blijft gewoon functioneren. Het stoort mij niet, maar als ik goed kijk zie ik iinderdaad wel wat slijtage in het midden van het scherm, omdat ik onder het fietsen wel eens veeg (wissel van scherm of in- en uiitzoom). Het is een gerbruiksvoorwerp, maar ik kan ook voorstellen dat je hem knap wil houden.
Touchscreen van de Edge heeft ook een andere techniek vergeleken met de smartphones. Van de Edge 800 is veel degelijker en bestaat het touchscreen uit 2 lagen die contact met elkaar moeten maken. Je moet daardoor iets mee drukken. Bij de smartphone werkt het door geleiding. Daaom werkt de Edge 800 ook met handschoenen en je smartphone niet...
Lichte kleine krasjes onstaan op de Edge 800 inderdaad wel door modderspetters en toch je scherm willen bedienen. Maar het blijft gewoon functioneren. Het stoort mij niet, maar als ik goed kijk zie ik iinderdaad wel wat slijtage in het midden van het scherm, omdat ik onder het fietsen wel eens veeg (wissel van scherm of in- en uiitzoom). Het is een gerbruiksvoorwerp, maar ik kan ook voorstellen dat je hem knap wil houden.