Waar twijfel je over?Maar heb nog wat twijfels...hoe bevalt ie??
Rose (voorheen Red Bull)
-
- Forum-lid
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
Ik zit nog een beetje te klooien qua geometrie, maar daar kom ik denk ik ook wel uit. Daar moet ik gewoon even voor gaan passen (61 of 63). Andere is eigenlijk het idee dat mocht iets kapot gaan ik met bocholt te maken heb qua garantie etc. . Ik woon zelf namelijk in Rotterdam, dus dat is nog wel een eindje weg. Qua sleutelen en onderhoud maak ik me niet zoveel zorgen, dat lukt me zelf wel.mont aigoual schreef:Waar twijfel je over?Maar heb nog wat twijfels...hoe bevalt ie??
Maar nu ik het type zie ik dat dat gewoon slap gelul is en ik de fiets maar moet gaan bestellen....ik vind het echt een mooie bak en qua prijs/kwaliteit/afmontage ga je volgens mij ook niet veel beter vinden!
(ik zag alleen al dat de levertijd een week of 6 is.......)
-
- Forum-lid
Bocholt is een eindje weg vanuit Rotterdam, maar ze doen over garantie nooit moeilijk en lossen problemen soepel op, is mijn ervaring. Dat was voor mij juist de reden deze fiets (mijn/onze vijfde Red Bull/Rose) binnen half uur (begin januari) te kopen. De ideale geometrie is voor iedereen verschillend, ze kunnen je in Biketown goed opmeten. Prijs/kwaliteit is meer dan goed, je kunt veel aanpassen aan je persoonlijke wens voor een schappelijk bedrag. Voor "de merken" doet deze fiets beslist niet onder. Ik heb veel plezier met de intrinsieke kwaliteit van de fiets en had dat ook met de Carbon SL (nu RS). De Xeon is wat rustiger in het weggedrag dan mijn vorige Rose fiets (dat nerveuze en harde vond ik ook wel in zeker opzicht fijn, beetje criterium gevoel). De Xeon is ook wat minder hard dan de voorganger. Naar mijn ervaring is de Xeon sneller, zeker berg op (of ik ben beter ). Succes met de keuzedoor LoeMans » 10 apr 2012 16:06
mont aigoual schreef:
Maar heb nog wat twijfels...hoe bevalt ie??
Waar twijfel je over?
Ik zit nog een beetje te klooien qua geometrie, maar daar kom ik denk ik ook wel uit. Daar moet ik gewoon even voor gaan passen (61 of 63). Andere is eigenlijk het idee dat mocht iets kapot gaan ik met bocholt te maken heb qua garantie etc. . Ik woon zelf namelijk in Rotterdam, dus dat is nog wel een eindje weg. Qua sleutelen en onderhoud maak ik me niet zoveel zorgen, dat lukt me zelf wel.
Maar nu ik het type zie ik dat dat gewoon slap gelul is en ik de fiets maar moet gaan bestellen....ik vind het echt een mooie bak en qua prijs/kwaliteit/afmontage ga je volgens mij ook niet veel beter vinden!
(ik zag alleen al dat de levertijd een week of 6 is.......)
-
- Forum-lid
Rij zelf sinds 2011 op een Rose pro-sl 3000 bevalt perfect, erg fijn frame.
Moet zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van de nieuwe Rose frames.... maar sparen voor volgend seizoen
Moet zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van de nieuwe Rose frames.... maar sparen voor volgend seizoen
Vandaag na lang wachten eindelijk mijn CRS 5000 binnengekregen.
In mooi matzwart, met Campa Chorus, wielen met Mavic Open Pro en Record naven en nieuwe Dura Ace pedalen.
Echt een schitterende fiets. Zaterdag als het droog is eerste kilometers.
In mooi matzwart, met Campa Chorus, wielen met Mavic Open Pro en Record naven en nieuwe Dura Ace pedalen.
- emiel_de_vlas
- Forum-lid
Klinkt goed, aan het materiaal zal het in ieder geval niet liggen!jappiex schreef:Vandaag na lang wachten eindelijk mijn CRS 5000 binnengekregen.
Vandaag de eerste kilometers gemaakt met de CRS-5000. Uitstekende fiets lijkt me. Eigenlijk is het frame vooral licht en foutloos.
Een pluspunt is echter het gebruik van Campa onderdelen. Ik had dit niet zo erg verwacht, na jaren tevreden Shimano gebruik.
Het begint al met de fantastische zachte en snelle ratel van de naven, maar ook de ergonomie van de shifters, de trimfunctie en het kwaliteitsgevoel maken het een feestje. Heel tevreden.
Een pluspunt is echter het gebruik van Campa onderdelen. Ik had dit niet zo erg verwacht, na jaren tevreden Shimano gebruik.
Het begint al met de fantastische zachte en snelle ratel van de naven, maar ook de ergonomie van de shifters, de trimfunctie en het kwaliteitsgevoel maken het een feestje. Heel tevreden.
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd met je mooie fiets!Vandaag na lang wachten eindelijk mijn CRS 5000 binnengekregen.
Dat kan ik volledig beamen, ben net terug van een weekje Zuid Europese bergen en ik moet zeggen dat het echt een heerlijke fiets is, licht, stijf en stabiel ook bij hoge snelheden en bochtenwerk.Heerlijk fietsje.