Cannondale
-
- Forum-lid HC
Meerdere fietsen oa Litespeed Siena, Voodoo Wanga, Caad9.Jaeger schreef:Mooie Caad10!
Maar je SS ligt uit elkaar, en op deze zit geen stuurlint.
Fiets je eigenlijk wel?
What makes the boat go faster?
Dag allemaal,
Ik ben sinds vorige week ook gevallen voor Cannondale. Ik had hem al jaren op het oog en nu heb ik hem. Een mat zwarte Synapse 105 uit het modeljaar 2011. Tot dusver steeds op aluminium gereden; dit is toch even anders. Wat een heerlijke fiets. Zaterdag a.s. ga ik er de Amstel Gold Race mee fietsen.
I can't wait.
Ik ben sinds vorige week ook gevallen voor Cannondale. Ik had hem al jaren op het oog en nu heb ik hem. Een mat zwarte Synapse 105 uit het modeljaar 2011. Tot dusver steeds op aluminium gereden; dit is toch even anders. Wat een heerlijke fiets. Zaterdag a.s. ga ik er de Amstel Gold Race mee fietsen.
I can't wait.
Als je dan maar niet valtwtonis71 schreef:Dag allemaal,
I can't wait.
Succes en veel plezier ermee!
Addict R1
-
- Forum-lid HC
90mm 3T Team Black http://www.bikeparts4u.nl/race/stuurpen ... k-stuurpen" onclick="window.open(this.href);return false;
What makes the boat go faster?
Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar het gewicht van de caad 10 1 dura ace. Ik het namelijk nergens op internet duidelijk vinden ook niet op de cannondale site en de fiets koopgids. Of iemand ideeën waar ik het gewicht wel kan vinden?
Ik ben op zoek naar het gewicht van de caad 10 1 dura ace. Ik het namelijk nergens op internet duidelijk vinden ook niet op de cannondale site en de fiets koopgids. Of iemand ideeën waar ik het gewicht wel kan vinden?
Argon 18 Gallium
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
Cannondale superX 105
Trek Speed Concept 2.5
Cannondale supersix i2 2012
2011 CAAD10 1 Dura Ace: 7,2 kg in maat 56, zonder pedalen.sigur-ros schreef:Goedemiddag,
Bron: http://www.cameleonbike.com/uploads/doc ... onbike.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
mooie opbouw, persoonlijk kan ik de voorderrie nog steeds niet mooi vinden ,
maar het zal wel heerlijk schakelen Liviolivius ?
maar het zal wel heerlijk schakelen Liviolivius ?
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
-
- Forum-lid
Hierbij mijn (2dehands) cannondale supersix Himod.
Sram red dubbel met soul S4.0 alluminium clinchers. Op het verlanglijstje staan nog 50 of 60mm carbon clinchers.
Dan nog een vraagje, kan ik de stuurpen "slammen" of heb ik hier nog iets voor nodig?
Sram red dubbel met soul S4.0 alluminium clinchers. Op het verlanglijstje staan nog 50 of 60mm carbon clinchers.
Dan nog een vraagje, kan ik de stuurpen "slammen" of heb ik hier nog iets voor nodig?