Nog gevallen in 2012
Nu is het al maart en nog steeds geen gevalletjes van vallen?
Dan trap ik maar af.
Na net hersteld te zijn van een beste klapper op het ijs, vandaag dezelfde kant van mijn lijf op het asfalt laten stuiteren in een gladde bocht. Alles dus meteen weer dik. Hoop niet dat dit een trend wordt voor dit seizoen.
Dan trap ik maar af.
Na net hersteld te zijn van een beste klapper op het ijs, vandaag dezelfde kant van mijn lijf op het asfalt laten stuiteren in een gladde bocht. Alles dus meteen weer dik. Hoop niet dat dit een trend wordt voor dit seizoen.
-
- Forum-lid
Afgelopen zaterdag met een groep wezen fietsen van 12 personen na al een paar x niet goed aan te geven welke richting ze opwilden was het dan zover.
De 1 ging rechtsaf terwijl de rest rechtdoor reed hierdoor schrikte er 1 zo erg van en zijn reactie was remmen en deze werd dus oveer zijn stuur gelanceerd en lande op zijn helm en rug.
Schade viel volgens mij wel mee, maar door toe doen van slechte communicatie en vaak toedoen door anderen ontstaan deze situatie's.
Dus spreek dit goed van tevoren af hoe en wat
Dit is natuurlijk wel het risico met een groep maar alleen is ook maar alleen
De 1 ging rechtsaf terwijl de rest rechtdoor reed hierdoor schrikte er 1 zo erg van en zijn reactie was remmen en deze werd dus oveer zijn stuur gelanceerd en lande op zijn helm en rug.
Schade viel volgens mij wel mee, maar door toe doen van slechte communicatie en vaak toedoen door anderen ontstaan deze situatie's.
Dus spreek dit goed van tevoren af hoe en wat
Dit is natuurlijk wel het risico met een groep maar alleen is ook maar alleen
- Superstick
- Forum-lid
Ik zelf niet, maar afgelopen zaterdag zag ik een jongen de berm inrijden (en omvallen) omdat de fietsers voor hem niet op tijd aan de kant gingen. Tja, misschien toch eens een bel laten monteren?
...................
Laatst gewijzigd door dixy100 op 05 dec 2015 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
De resikosten en het eigen risico ga je niet terug vangen. Verzekeringen dekken doorgaans nooit 'vervolg' schades.
De overige kosten zijn wel gedekt. Tenminste als de auto echt fout zat.
Live fast; die young. mijn blog
beste Mods,
er zwerven 2 topics rond met dit onderwerp. 1 in deelnemers forum en 1 in fietscafe..
kan dit samengevoegd worden oid?
@iedereen die gevallen is.. succes! ik weet hoe het voelt.. (zie andere, dus dubbele topic)
er zwerven 2 topics rond met dit onderwerp. 1 in deelnemers forum en 1 in fietscafe..
kan dit samengevoegd worden oid?
@iedereen die gevallen is.. succes! ik weet hoe het voelt.. (zie andere, dus dubbele topic)
Je kan de automobilist wel aansprakelijk stellen voor de vervolg schade. Dan moet hij weer verhaal halen bij zijn verzekering.rob74 schreef:De resikosten en het eigen risico ga je niet terug vangen. Verzekeringen dekken doorgaans nooit 'vervolg' schades.
Zo kan je werkgever eventueel ook een claim indienen als je door een ongeval niet kan werken. Geeft het effect dat een verzekeraar plostseling erg hard gaat rennen voor een oplossing.
- Superstick
- Forum-lid
Gevallen, stukje bot bij de duim afgebroken. Twee weken gips, dan een operatie, dan weer drie tot zes weken gips.
- distortion
- Forum-lid
haaldoor schreef:Je kan de automobilist wel aansprakelijk stellen voor de vervolg schade. Dan moet hij weer verhaal halen bij zijn verzekering.rob74 schreef:De resikosten en het eigen risico ga je niet terug vangen. Verzekeringen dekken doorgaans nooit 'vervolg' schades.
Zo kan je werkgever eventueel ook een claim indienen als je door een ongeval niet kan werken. Geeft het effect dat een verzekeraar plostseling erg hard gaat rennen voor een oplossing.
Inderdaad. Je hebt als slechtoffer of eiser niks te maken met de polis van de tegenpartij.
Simpelweg omdat het zo is!
-
- Forum-lid
Zaterdag tijdens een wedstrijd(omloop van het ijsseldelta) hard ten val gekomen. Ik weet er zelf eigenlijk niks meer van, maar blijkbaar ben ik tegen een ploegleiderswagen geknald op 1 van de smalle dijkjes. Heel raar, want vanaf het moment dat ik viel tot dat ik weer thuis ben weet ik bijna niks meer. Wel heb ik gehoord dat ik een tijdje bewusteloos in de berm heb gelegen en toen ik weer bij kwam, naar de start/finish ben gebracht.
Schade: flinke hersenschudding, enorm stijve nek, wat schaafwonden, een gebroken helm een een gekrast glas van mn oakley.
Schade: flinke hersenschudding, enorm stijve nek, wat schaafwonden, een gebroken helm een een gekrast glas van mn oakley.
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1237491075" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/leoni_padding" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.twitter.com/leoni_padding" onclick="window.open(this.href);return false;