Vandaag gefietst in 2012
232 is wel haalbaar hoor. Alleen liever op de tacx, dan heb je toch wat meer controle
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Ik was gelukkig net voor de bui binnen
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Zo fijne foto
Hier helaas de bui wel mee gepakt en toen na even schuilen maar rechtsomkeer gemaakt. Bij thuiskomst alles nat en nog wel kleine 30km op de teller...
Hier helaas de bui wel mee gepakt en toen na even schuilen maar rechtsomkeer gemaakt. Bij thuiskomst alles nat en nog wel kleine 30km op de teller...
Dat stuurlintje moet ff opnieuw ter hoogte van de shifter .... Afz de stijlpolitiebottecchia schreef:Leuk, vandaag gefietst met je Gios!
67 blauwe pret kilometers!
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
Rij je dan gewoon bij Mariendaal rechtdoor ipv rechts langs het spoor omhoog? Met bredere banden..? Heb daar ook wel eens staan kijken maar vond het toch wel erg onverhard...jeroen. schreef:Racefiets!
Ik kwam van de Schelmseweg en ben toen het Driegemeentenpad op gedraaid en vervolgens linksaf de Middellaan op. Het was met 23mm bandjes net te doen.lvgh schreef:Rij je dan gewoon bij Mariendaal rechtdoor ipv rechts langs het spoor omhoog? Met bredere banden..? Heb daar ook wel eens staan kijken maar vond het toch wel erg onverhard...jeroen. schreef:Racefiets!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Lenig hoef je er voor niet te zijn, ben zelf zo stijf als een hark en en boven de 200 komen is echt geen probleem. Natuurlijk is het slechts heel kort vol te houden, want je gebruikt enkel je snelle spiervezels.nijkie schreef:Dan ben je echt heel lenig volgens mij.arepol schreef:232 is wel haalbaar hoor. Alleen liever op de tacx, dan heb je toch wat meer controle
Ik weet ook niet hoe ik aan 232 kom,op mijn Garmin kom ik niet verder dan rond de 90 waarschijnlijk in een afdaling!amclassic-fan schreef:Lenig hoef je er voor niet te zijn, ben zelf zo stijf als een hark en en boven de 200 komen is echt geen probleem. Natuurlijk is het snijkie schreef:Dan ben je echt heel lenig volgens mij.arepol schreef:232 is wel haalbaar hoor. Alleen liever op de tacx, dan heb je toch wat meer controle
lechts heel kort vol te houden, want je gebruikt enkel je snelle spiervezels.
Ik moet wel nog de sensor op de cranck naar achteren zetten misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik heb net aan het begin van de avond heerlijk gefietst. Ben rond 17:30 vertrokken, 55km via de Holterberg, het was 16 graden met een zonnetje... het begint er dus op te lijken