Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)

Gebruikersavatar
dreezz
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 24 dec 2011 12:11

Gebruikersavatar dreezz 19 apr 2012 10:40

@omit: precies! (dat schreef ik toch ook? ;-)
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl

Oppbogga
Forum-lid
Berichten: 1355
Lid geworden op: 23 feb 2012 14:14

Oppbogga 19 apr 2012 10:48

Hier hetzelfde probleem.
Alle updates uitgevoerd en zelf 3x maal de kaart weer geactiveerd maar tot nu noppes nada. Geen verandering t.o.v. voor de update.
Dus die verschillende routes met de fraaie kleurtjes is niet aanwezig.
Ben gelukkig of eigenlijk beroerd genoeg niet de enige die hiermee worstelt.
Iemand een oplossing..
...

UniMatrixOne
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 dec 2011 13:40

UniMatrixOne 19 apr 2012 11:48

Mijn 'Conrad-Rider-50-van-150-euro" heeft aan de foto's te zien ook nog de oude houder. Dit bewijst volgens mij dat Conrad een oudere partij heeft opgekocht o.i.d.; al een tijd voor mijn aankoop had ik namelijk al gelezen dat 'alle nu uitgeleverde' Rider's 50 de nieuwe houder hadden.

Ik ga voor de zekerheid ook maar een setje extra houders bestellen :roll:

Kaartupdate moet ik ook nog doen, ik heb laatst wel de fix van Bryton SA voor het spontaan aan gaan van de Rider 50 gedraaid.

Deze fix leverde overigens zeer interresante informatie: de Rider 50 draait op een (embedded? CE?) Windows versie, gezien het feit dat de fix een .exe was en met MFC gemaakt.

Nu snap ik waarom 'ie laatst meteen na het starten vastliep :D

Gebruikersavatar
dreezz
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 24 dec 2011 12:11

Gebruikersavatar dreezz 19 apr 2012 13:14

ik heb ook een Conrad bryton...
met deze houder:

Afbeelding

da's hopelijk wel de recentste?
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 19 apr 2012 13:21

ja volgens mij wel nieuwer kan je ze niet krijgen .....................
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

UniMatrixOne
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 dec 2011 13:40

UniMatrixOne 19 apr 2012 13:45

Volgens mij is dit de allereerste mount die met de 50 is meegeleverd:

Afbeelding

Maar op deze eerder in dit topic geposte foto's van de 'nieuwe(n)', die ik ook heb is ook daar weer verschil tussen te zien:

Afbeelding

Afbeelding

Is nu de linker de nieuwste / stevigste?

:?

Gebruikersavatar
beezer
Forum-lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 15 jan 2008 20:04
Locatie: Assen

Gebruikersavatar beezer 19 apr 2012 14:07

ja, want volgens mij zit daar het verticale stukje plastic aan het frame vast; wat dus mi voor meer stevigheid zorgt !
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Cornholio
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 feb 2012 16:29

Cornholio 19 apr 2012 14:25

volgens mij is het verschil minimaal, lijkt me bij beide modellen sterk dat hij er zomaar afbreekt.
dan zou je hem al ergens tegen moeten stoten ofzo.
dus plak er gewoon één op je fiets

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 19 apr 2012 14:53

Die van mij zit er al 3000 km zonder problemen op, het betreft de rechter van de laatste foto (model 2010).

rivosports
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 jan 2009 13:05

rivosports 19 apr 2012 14:59

Oppbogga schreef:Hier hetzelfde probleem.
Alle updates uitgevoerd en zelf 3x maal de kaart weer geactiveerd maar tot nu noppes nada. Geen verandering t.o.v. voor de update.
Dus die verschillende routes met de fraaie kleurtjes is niet aanwezig.
Ben gelukkig of eigenlijk beroerd genoeg niet de enige die hiermee worstelt.
Iemand een oplossing..
Uit uw reactie blijkt niet duidelijk of u zowel de update van de software van de Rider 50 als de upgrade van de kaart hebt uitgevoerd.
Dit zijn 2 aparte processen!
Als u deze wel beide hebt uitgevoerd, verzoek ik u om contact op te nemen met onze support desk via 0487-56 16 14 zodat samen met u het upgrade proces kunnen doorlopen.
Excuses voor het ongemak.

rivosports
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 jan 2009 13:05

rivosports 19 apr 2012 15:05

amateurke schreef:Ik heb mijn apparaat proberen te updaten. Maar dat gaat helaas weer mis. Dat probleem heb ik trouwens bijna bij elke update. Nu gaat de Bryton Bridge update goed en loopt hij halverwege de firmware vast. Gisteren en vandaag geprobeerd maar krijg de firmware er niet doorheen. Nu krijg ik het apparaat niet meer opgestart (transferfoutmelding); dat is balen. En heb het komend weekend hard nodig. Heeft iemand wellicht een tip om de computer weer aan de gang te krijgen?
Hallo "amateurke",

Neem even contact op met onze support desk via +31 (0)487 56 16 14.
We maken dan even een afspraak om de installatie op afstand te verzorgen.
Je moet voor deze installatie op afstand wel zelf bij je computer zijn.
Excuses voor het ongemak.

UniMatrixOne
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 07 dec 2011 13:40

UniMatrixOne 19 apr 2012 15:54

beezer schreef:ja, want volgens mij zit daar het verticale stukje plastic aan het frame vast; wat dus mi voor meer stevigheid zorgt !
En de basis van het verticale stukje is breder.

@cornholio: toch is hij bij wolly68 afgebroken...

Plaats reactie