Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
thido schreef:Superrecord derailleur wieltjes 11 speed RD-SR500.
41,25 euro bij Derks wielersport, ergens nog voordeliger gezien?
Gaat je niet goedkoper lukken, prijs is scherp te noemen + het feit dat je 'slechts' € 2,38 aan verzendkosten kwijt bent.
Addict R1
Weet iemand waar ik de Fast Forward : Carbon F6C Wheel Set 24/28H Clincher het goedkoopst kan halen? Heb nu 988,95 bij futurumshop als goedkoopste optie met levertijd van minimaal 3 weken
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
Waarom neem je geen derailleurwieltjes van KCNC, deze kosten maar 21,50, zijn van aluminium met vaste lagersthido schreef:Superrecord derailleur wieltjes 11 speed RD-SR500.
41,25 euro bij Derks wielersport, ergens nog voordeliger gezien?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
6500, 6600, 6700, double of triple?basto97 schreef:Ik ben op zoek naar Ultegra shifters, waar het goekoopst?
60 x Ventoux
legrimpeur schreef:6500, 6600, 6700, double of triple?basto97 schreef:Ik ben op zoek naar Ultegra shifters, waar het goekoopst?
+ wat heb je zelf gevonden: anders kan men zo ongeveer de hele (internet)aardbol afstruinen zonder te weten of jij al wat voor een mooi prijsje gezien hebt
Addict R1
Selle Italia SLR Fibra zwart. (oud model dus)
Gevonden voor 99 euro bij: http://www.probikeshop.nl/Webshop/0/pro ... bra&id=195" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet iemand ergens goedkoper?
Gevonden voor 99 euro bij: http://www.probikeshop.nl/Webshop/0/pro ... bra&id=195" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet iemand ergens goedkoper?
jansen01 schreef:legrimpeur schreef:6500, 6600, 6700, double of triple?basto97 schreef:Ik ben op zoek naar Ultegra shifters, waar het goekoopst?
+ wat heb je zelf gevonden: anders kan men zo ongeveer de hele (internet)aardbol afstruinen zonder te weten of jij al wat voor een mooi prijsje gezien hebt
Op zoek naar een double.
Ik heb niet heel veel verstand van webshops maar ik vond ze op Salden voor €119
Als iemand een setje 2dehands ziet staan in goede staat is dat ook goed