Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
@rivosports: ik overweeg voor de zomervakantie heel europa op sd te bestellen.
69 euro, maar dan komt er nog eens 14 euro verzendkosten bij!?
een euro, briefpost, lijkt me een normaler tarief.
zijn er mogelijkheden om dit via jullie tegen lagere kosten te bestellen?
69 euro, maar dan komt er nog eens 14 euro verzendkosten bij!?
een euro, briefpost, lijkt me een normaler tarief.
zijn er mogelijkheden om dit via jullie tegen lagere kosten te bestellen?
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
-
- Forum-lid
- Berichten: 74
- Lid geworden op: 07 dec 2011 13:40
Bij deze vraag sluit ik me aandreezz schreef:@rivosports: ik overweeg voor de zomervakantie heel europa op sd te bestellen.
69 euro, maar dan komt er nog eens 14 euro verzendkosten bij!?
een euro, briefpost, lijkt me een normaler tarief.
zijn er mogelijkheden om dit via jullie tegen lagere kosten te bestellen?
Overigens vind ik dat rivosports nu exact doet wat eerder besproken is in dit topic over importeurs etc.; ze bieden duidelijk meerwaarde door hun enorm servicegerichte houding en ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik m'n Rider bij de Conrad besteld heb
Ik zou ook graag via importeur bestellen.dreezz schreef:@rivosports: ik overweeg voor de zomervakantie heel europa op sd te bestellen.
69 euro, maar dan komt er nog eens 14 euro verzendkosten bij!?
een euro, briefpost, lijkt me een normaler tarief.
zijn er mogelijkheden om dit via jullie tegen lagere kosten te bestellen?
Gedoe met paypal account aanmaken/betalen en hoge verzendkosten en eventueel nog douane en BTW kosten erbij....graag via Rivo (zijn goed bezig)!!
Werken gaat ten koste van je vrije tijd. Werken na je 50-ste ten koste van je gezondheid.
huh, er is toch niks mis met het kopen van een apparaat bij een gerespecteerde winkel?UniMatrixOne schreef:Overigens vind ik dat rivosports nu exact doet wat eerder besproken is in dit topic over importeurs etc.; ze bieden duidelijk meerwaarde door hun enorm servicegerichte houding en ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik m'n Rider bij de Conrad besteld heb
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
rivosports is trouwens inderdaad goed bezig!
al heb ik soms wel het idee dat vragen wat selectief worden beantwoord...
voorbeeld: op de legenda staat dat de mountainbike routes lichtgroen zijn, maar ik heb geconstateerd dat de Oosterbeek/route middenblauw is.
vandaag een stuk gemountainbiked, en toen zag ik dat de vaste route rondom Ede helemaal niet wordt weergegeven!?
dat is een toch al wat jaren bestaande route.
ik had ook de vraag gesteld of de routes in Belgie (mijn interesse gaat uit naar de Ardennen) ook vast op de nieuwe kaart staan.
hopelijk is er een antwoord op mijn vragen!
al heb ik soms wel het idee dat vragen wat selectief worden beantwoord...
voorbeeld: op de legenda staat dat de mountainbike routes lichtgroen zijn, maar ik heb geconstateerd dat de Oosterbeek/route middenblauw is.
vandaag een stuk gemountainbiked, en toen zag ik dat de vaste route rondom Ede helemaal niet wordt weergegeven!?
dat is een toch al wat jaren bestaande route.
ik had ook de vraag gesteld of de routes in Belgie (mijn interesse gaat uit naar de Ardennen) ook vast op de nieuwe kaart staan.
hopelijk is er een antwoord op mijn vragen!
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
Heb wél beide processen uitgevoerd en gisteren nogmaals de updates gedraaid om er zeker van te zijn.rivosports schreef:Uit uw reactie blijkt niet duidelijk of u zowel de update van de software van de Rider 50 als de upgrade van de kaart hebt uitgevoerd.Oppbogga schreef:Hier hetzelfde probleem.
Alle updates uitgevoerd en zelf 3x maal de kaart weer geactiveerd maar tot nu noppes nada. Geen verandering t.o.v. voor de update.
Dus die verschillende routes met de fraaie kleurtjes is niet aanwezig.
Ben gelukkig of eigenlijk beroerd genoeg niet de enige die hiermee worstelt.
Iemand een oplossing..
Dit zijn 2 aparte processen!
Als u deze wel beide hebt uitgevoerd, verzoek ik u om contact op te nemen met onze support desk via 0487-56 16 14 zodat samen met u het upgrade proces kunnen doorlopen.
Excuses voor het ongemak.
Blijf ook nog met het verveldende gedoe zitten dat ik elke keer wanneer ik de Rider 50 aansluit wordt gevraagd om opnieuw het profiel bij te werken??
In totaal al zo'n tien maal dat gedaan, word ik nu wel een beetje moe van.
Neem maandag wel even contact op om te zien of er een oplossing is.
...
-
- Forum-lid
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 01 apr 2012 21:35
Hier het zelfde probleem.Oppbogga schreef:Heb wél beide processen uitgevoerd en gisteren nogmaals de updates gedraaid om er zeker van te zijn.rivosports schreef:Uit uw reactie blijkt niet duidelijk of u zowel de update van de software van de Rider 50 als de upgrade van de kaart hebt uitgevoerd.Oppbogga schreef:Hier hetzelfde probleem.
Alle updates uitgevoerd en zelf 3x maal de kaart weer geactiveerd maar tot nu noppes nada. Geen verandering t.o.v. voor de update.
Dus die verschillende routes met de fraaie kleurtjes is niet aanwezig.
Ben gelukkig of eigenlijk beroerd genoeg niet de enige die hiermee worstelt.
Iemand een oplossing..
Dit zijn 2 aparte processen!
Als u deze wel beide hebt uitgevoerd, verzoek ik u om contact op te nemen met onze support desk via 0487-56 16 14 zodat samen met u het upgrade proces kunnen doorlopen.
Excuses voor het ongemak.
Blijf ook nog met het verveldende gedoe zitten dat ik elke keer wanneer ik de Rider 50 aansluit wordt gevraagd om opnieuw het profiel bij te werken??
In totaal al zo'n tien maal dat gedaan, word ik nu wel een beetje moe van.
Neem maandag wel even contact op om te zien of er een oplossing is.
-
- Forum-lid
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 01 apr 2012 21:35
Iemand uit België al de Europese kaarten aangekocht bij Bryton? En hoeveel bedragen de douane en BTW kosten? Heb er geen flauw idee van wat het mij in totaal zou kosten. Zou ze ook veel liever bij Rivo bestellen. Lijkt mij veel eenvoudiger voor de mensen uit Nederland en België.dirber schreef:Ik zou ook graag via importeur bestellen.dreezz schreef:@rivosports: ik overweeg voor de zomervakantie heel europa op sd te bestellen.
69 euro, maar dan komt er nog eens 14 euro verzendkosten bij!?
een euro, briefpost, lijkt me een normaler tarief.
zijn er mogelijkheden om dit via jullie tegen lagere kosten te bestellen?
Gedoe met paypal account aanmaken/betalen en hoge verzendkosten en eventueel nog douane en BTW kosten erbij....graag via Rivo (zijn goed bezig)!!
Hartelijk dank voor jullie aanbod. De aanhouder wint. Vandaag voor de vierde keer nog een keer geprobeerd en nu lukt het wel. Nu nog even bekijken hoe ik de nieuwe kaart kan installeren. M<ocht het niet lukken; dan zal ik even contact opnemen.rivosports schreef:Hallo "amateurke",amateurke schreef:Ik heb mijn apparaat proberen te updaten. Maar dat gaat helaas weer mis. Dat probleem heb ik trouwens bijna bij elke update. Nu gaat de Bryton Bridge update goed en loopt hij halverwege de firmware vast. Gisteren en vandaag geprobeerd maar krijg de firmware er niet doorheen. Nu krijg ik het apparaat niet meer opgestart (transferfoutmelding); dat is balen. En heb het komend weekend hard nodig. Heeft iemand wellicht een tip om de computer weer aan de gang te krijgen?
Neem even contact op met onze support desk via +31 (0)487 56 16 14.
We maken dan even een afspraak om de installatie op afstand te verzorgen.
Je moet voor deze installatie op afstand wel zelf bij je computer zijn.
Excuses voor het ongemak.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
even snel iets opzoeken op de Bryton-site... offline
gebeurt m.i. best vaak.
onderhoud aan een site (of zo) is natuurlijk prima en nodig, maar kan er gezorgd worden dat de data 'altijd' beschikbaar is?
gebeurt m.i. best vaak.
onderhoud aan een site (of zo) is natuurlijk prima en nodig, maar kan er gezorgd worden dat de data 'altijd' beschikbaar is?
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl
Idd baal ik ook als een stekker van. Had veel liever een programma op mijn laptop gehad waar ik gewoon alles op kon doen. Misschiendreezz schreef:even snel iets opzoeken op de Bryton-site... offline
gebeurt m.i. best vaak.
onderhoud aan een site (of zo) is natuurlijk prima en nodig, maar kan er gezorgd worden dat de data 'altijd' beschikbaar is?
dat ze zoiets eens kunnen ontwikkelen.
BLADE 2012***SRAM Red***FFWD-6-SE
Paris-Nice 2004***Shimano 105***H plus Son SL42
Paris-Nice 2004***Shimano 105***H plus Son SL42