Vandaag gefietst in 2012
Hier op Voorne Putten was het vanmiddag ook best aardig weer. Eerste kilometers kunnen maken op mijn nieuwe onderdelen en heerlijk een uurtje in het zonnetje kunnen peddelen.
Uiteindelijk 35km op de teller en toen als een haas weer terug, omdat er gitzwarte wolken aan kwamen.
Hopelijk morgen eindelijk weer eens een lange tocht!
Uiteindelijk 35km op de teller en toen als een haas weer terug, omdat er gitzwarte wolken aan kwamen.
Hopelijk morgen eindelijk weer eens een lange tocht!
Was blijkbaar dolle PANICPanic schreef:en toen als een haas weer terug,
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Gisteren na een week van herstel van de marathon met een maat van mij naar zuid limburg gereden en daar heerlijk vanuit gulpen via
epen via belgie de vaalserberg op gereden. Hierna weer terug naar epen en gulpen om daar het drieluik eyserbosweg, fromberg en keutenberg te doen.
Geluk gehad met het weer, droog en zonnig. Uiteindelijk 67 km op de teller. Moet toch nog wel wat fietskilometers bij maar al met al een topdag!
epen via belgie de vaalserberg op gereden. Hierna weer terug naar epen en gulpen om daar het drieluik eyserbosweg, fromberg en keutenberg te doen.
Geluk gehad met het weer, droog en zonnig. Uiteindelijk 67 km op de teller. Moet toch nog wel wat fietskilometers bij maar al met al een topdag!
Zeker omdat ik van de week nog als een dolle heb staan poetsen.Gastheerg schreef:Was blijkbaar dolle PANICPanic schreef:en toen als een haas weer terug,
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
vandaag begonnen aan ronde van noord-holland, heeel veel regen, naar oostzaan gefietst, gestart, tot alkmaar gereden, toen was ik het zat, ben maar naar huis gefietst,bij thuiskomst zag ik een hele plas water uit mn frame lopen toen ik m schuin hield, nu weet ik weer waarom ik mooi weer fietser ben
Ik heb zo'n 100km hier in de regio gefietst: deventer - doetinchem - borculo - lochem - deventer. Onderweg slechts een paar spetters gehad, maar ook wel zon. Ik ergerde mij meer aan de wind, die had wel wat meer 'mee' gemogen ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Forum-lid
Vandaag de nieuwe Ultegra Di2 getest tijdens een toertocht. Prachtige groep: krachtig, precies en alles met simpele druktoetsbewegingen.
![Afbeelding](http://i719.photobucket.com/albums/ww197/WalterGodefroot/Fiets/Toertocht21april201201.jpg)
![Afbeelding](http://i719.photobucket.com/albums/ww197/WalterGodefroot/Fiets/Toertocht21april201201.jpg)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hwb er ook 3dg mee gereden op Gran Canaria. Wat vond jij van het terugschakelknopje voor de achterderrie? Ik vond het een onhandig ribbeldingetje.
Voorderrir werkt meer dan fantastisch, dat wil ik ook wel![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Voorderrir werkt meer dan fantastisch, dat wil ik ook wel
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Less is bore
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Tot mijn grote verbazing vandaag 85 km onder een zonnetje gefietst hier in Zuid-Holland!! Béétje jammer van de wind maar verder niets te klagen! ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
-
- Forum-lid
Het kost je wat tijd, want de terugschakeltoets en de knop om groter te schakelen zitten vlak naast elkaar. Maar het werkt super! Ik heb ruim 5 uur kunnen stoeien met de groep. Wat ik mooi vind is dat je de kooi voor nog een "zetje" kunt geven door de druktoets kort in te drukken.daniel1975 schreef:Hwb er ook 3dg mee gereden op Gran Canaria. Wat vond jij van het terugschakelknopje voor de achterderrie? Ik vond het een onhandig ribbeldingetje.
Voorderrir werkt meer dan fantastisch, dat wil ik ook wel
![Afbeelding](http://i719.photobucket.com/albums/ww197/WalterGodefroot/Fiets/Toertocht21april201204.jpg)
Laatst gewijzigd door DeletedUser01 op 22 apr 2012 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Je miste de bagagedrager zeker wel Walter ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)