Ik ben van plan om eind volgende week een paar dagen te gaan fietsen in Luxemburg. Heeft iemand tips voor een goed verblijf? Liefst niet te duur natuurlijk en fietsvriendelijk, i.e. fiets op de kamer Vakantiehuisjes zullen wel niet voor zo'n periode (woensdag-zondag) zijn of wel?
Tips voor routes (60-130km) zijn ook welkom.
Accommodatie Luxemburg
Ik heb vorig paas weekend getraind in Luxemburg. Zie ook topic http://forum.fiets.nl/topic.asp?COMMAND ... 506#682072
Ik zat in Hotel st Hubert in Clervaux. Niet echt een aarader. Wel lekker rustig en mooie schone kamer met goed bed maar het restaurant was niet veel soeps. Ik heb ook een keer in Clervaux tijdens een motortocht in Hotel International gezeten. Die hebben een werelds ontbijtbuffet!! Dat is echt een aanrader. Geen idee of de fiets daar op de kamer mag. Maar ik gok van wel.
Ik heb ook nog een aantal route op de Garmin staan. PM maar indien interesse
Ik zat in Hotel st Hubert in Clervaux. Niet echt een aarader. Wel lekker rustig en mooie schone kamer met goed bed maar het restaurant was niet veel soeps. Ik heb ook een keer in Clervaux tijdens een motortocht in Hotel International gezeten. Die hebben een werelds ontbijtbuffet!! Dat is echt een aanrader. Geen idee of de fiets daar op de kamer mag. Maar ik gok van wel.
Ik heb ook nog een aantal route op de Garmin staan. PM maar indien interesse
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Afgelopen week-ende op camping Echternachterbruck gestaan; redelijk betaalbaar 15 euro per nacht.
Mooie routes daar: o.a. Bollendorf-Dillingen-Beaufort, afdalen Muelertal in en achter Berdorf weer omhoog. Rondom Meulertal is het zowieso goed fietsen.
Bij Nommern nog een prachtige klim ontdekt.
O ja de bakker in Bollendorf is super (komende van Luxemburg de brug over rechtsaf en 300 mtr aan linkerkant (Al mijn trainingritten komen daar langs)
Mooie routes daar: o.a. Bollendorf-Dillingen-Beaufort, afdalen Muelertal in en achter Berdorf weer omhoog. Rondom Meulertal is het zowieso goed fietsen.
Bij Nommern nog een prachtige klim ontdekt.
O ja de bakker in Bollendorf is super (komende van Luxemburg de brug over rechtsaf en 300 mtr aan linkerkant (Al mijn trainingritten komen daar langs)
� De toestand in de bergen *
[quote="LVGH"]Ik ben van plan om eind volgende week een paar dagen te gaan fietsen in Luxemburg. Heeft iemand tips voor een goed verblijf? Liefst niet te duur natuurlijk en fietsvriendelijk, i.e. fiets op de kamer Vakantiehuisjes zullen wel niet voor zo'n periode (woensdag-zondag) zijn of wel?
Tips voor routes (60-130km) zijn ook welkom. [/quote]
LVGH, waar heb je uiteindelijk verbleven? Ik ben namelijk ook aan het kijken voor een accomodatie in Luxemburg, voor 8 personen.
Tips voor routes (60-130km) zijn ook welkom. [/quote]
LVGH, waar heb je uiteindelijk verbleven? Ik ben namelijk ook aan het kijken voor een accomodatie in Luxemburg, voor 8 personen.
In een vakantiepark (Sapiniere) net buiten Hosingen. "6 persoons" huisje was net groot genoeg voor 3 (slapen op slaapbanken in de woonkamer ga ik niet aan beginnen) maar het kostte ook niet veel.