Wat zijn jullie ervaringen met fietshouders voor een mobiele telefoon? Sinds kort een Samsung S2 in bezit. Hier inmiddels een app opzitten van fietstijden en dat werkt perfect.
Met woon-werk fietsen heb ik een tas waar ik hem in doe, maar met fietstochten niet bijvoorbeeld.
Nu is mijn vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met zo'n houden. Dit ivm de stevigheid, etc.
Ervaring met fiethouder mobiel
Gewoon in je achterzakje van je shirt
Is net zo makkelijk. Ga je hem naast je fietscomputer gebruiken.
Succes met zoeken maar je hebt een mogelijkheid dus via Brodit, wordt wel vol op je stuur
Is net zo makkelijk. Ga je hem naast je fietscomputer gebruiken.
Succes met zoeken maar je hebt een mogelijkheid dus via Brodit, wordt wel vol op je stuur
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wordt denk toch achter in het zakje. Ik gebruik hem alleen voor Fietstijden.nl, meer niet. Navigatie niet in elke geval, batterij is nu al vrij snel leeg. Dat is wel een nadeel van de smartphones.
Ik wil graag tussen mijn Garmin Edge 705 (of eventueel een 500) kunnen wisselen met een zo licht en slank mogelijke iPhone houder. Op die manier kan ik bij minder weer of langere ritten de Garmin gebruiken en bij kortere droge de iPhone. Ik heb het hele net al afgespeurd maar geen resultaat. Heeft iemand wellicht een tip of weet hoe dit te maken?
Laatst gewijzigd door tomtom op 06 apr 2012 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Waarom zou je willen wisselen. Je kan je iphone toch in je rugzakjes stoppen.tomtom schreef:Ik wil graag tussen mijn Garmin Edge 705 (of eventueel een 500) kunnen wisselen met een zo licht en slank mogelijk iPhone houder. Op die manier kan ik bij minder weer of langere ritten de Garmin gebruiken en bij kortere droge de iPhone. Ik heb het hele net al afgespeurd maar geen resultaat. Heeft iemand wellicht een tip of weet hoe dit te maken?
Garmin laten zitten werkt wel zo prettig
Ik fiets dus ik besta!
Tigra Bikemount is een harde afgesloten houder / hardcase waar je de iphone inlegt. Bevestigingsstuk aan het stuur bevestigen en de hardcase erop klikken. Nadeel is wel dat je met zonnig weer het scherm moeilijk kunt lezen, tenzij je over het stuur gaat hangen. Zal wel eigen zijn aan smartphones, die daar niet primair voor gemaakt zijn. Let wel op als je de iphone gebruikt in combinatie met en fietscomputer met hartslagmeter, de iphone stoort mijn Polar cs200 behoorlijk, ik zie medisch onmogelijke HF's voorbijkomen. de HF functie is dan dus niet zo betrouwbaar meer.
O.a. te verkrijgen via http://www.appelhoes.nl/Webwinkel-Produ ... -iPod.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
O.a. te verkrijgen via http://www.appelhoes.nl/Webwinkel-Produ ... -iPod.html" onclick="window.open(this.href);return false;.