Pinarello
De Dogma2 met kleurcode 699 is pas vanaf maart leverbaar en in een beperkte oplage, Vos kon deze fiets ook niet leveren zei hij, maar nadat ik hem vorige week vertelde dat ik hem zelf besteld had kon hij hem ineens leveren voor een prijs ver beneden zijn eigen prijs!!!!!
Maar dat daar niet alles geloofwaardig overkomt wisten we al toch, beloofd van alles op z'n site maar komt weinig na.
Maar dat daar niet alles geloofwaardig overkomt wisten we al toch, beloofd van alles op z'n site maar komt weinig na.
Pinarello Dogma2 WRC
-
- Forum-lid
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nooit problemen met Vos heb gehad (Pina Quattro en Fulcrum R1 daar gekocht). De kleur die ik wilde hebben hadden ze ook niet, maar werd wel besteld en heel snel geleverd. De prijs daar is inderdaad ver onder die van een gemiddelde FM.Robson schreef:De Dogma2 met kleurcode 699 is pas vanaf maart leverbaar en in een beperkte oplage, Vos kon deze fiets ook niet leveren zei hij, maar nadat ik hem vorige week vertelde dat ik hem zelf besteld had kon hij hem ineens leveren voor een prijs ver beneden zijn eigen prijs!!!!!
Maar goed......weet je al welke wielen je neemt?
Pinarello Quattro, Shimano Ultegra, Fulcrum R1
dit frame is binne 6 weken te leverenRobson schreef:@daniel1975, als jij alles zo goed denkt te weten ga je toch even langs een pinarello dealer en vraag je hem naar de levertijd van een Dogma2 met kleurcode 699, deze zal cardsport bellen en het bevestigen.
Hoop dat je dat v.d. week even doet en dan hoef je je daar niet meer druk over te maken!!!!
-
- Forum-lid HC
Waar? in in welke maten?adroit schreef:dit frame is binne 6 weken te leverenRobson schreef: Dogma2 met kleurcode 699
Kom a.u.b. met feiten!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Te leveren in de meest gangbare maten en waar....? Tja dan moet ik spammen.......bij mij natuurlijkcolnagofreak schreef:Waar? in in welke maten?adroit schreef:dit frame is binne 6 weken te leverenRobson schreef: Dogma2 met kleurcode 699
Kom a.u.b. met feiten!
-
- Forum-lid HC
Ik zie dat in dit geval zeker niet als spam, eerder nuttige informatie!adroit schreef:
Te leveren in de meest gangbare maten en waar....? Tja dan moet ik spammen.......bij mij natuurlijk
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Helemaal mee eens! Alsof het je niet gegund wordt.....litespeed schreef:Wat een kansloos topic is dit...
@Robson: Ga die fiets halen, maak wat mooie ritten daar en zet hier een foto neer tzt. Punt.
En over die foto zou ik heel goed nadenken want wee je gebeente als je je niet aan de heilige regels houdt voor wat betreft achtergrond, positie van de crank, ventieldopjes etc. etc.....kan men daar weer 10 pagina's over mekkeren
Dat is snel. Als je iets op een forum plaatst kun je ook postingen krijgen die je minder aanspreken. Sluit ook niet uit dat een ander het eens beter weet.Daar moet je verder ook niet over zeuren. Gewoon een paar mooie plaatjes hier neerzetten als de de fiets hebt opgehaald dat is het besteRobson schreef:@tjerk1121, helemaal mee eens, heb het ook helemaal gehad hier!!!!