Trois Ballons 2012
-
- Forum-lid
Aangezien inschrijven van Marmotte niet gelukt is, wordt Les Trois Ballons het grote doel van mij en 3 vrienden deze zomer.. Een maandje eerder, dus wordt hard bikkelen de komende tijd! Zin in
Hebben jullie misschien goede tips voor goedkope hotels in de buurt van de start? We zijn maar arme studenten Ik heb al het best western gezien? Is dat te doen?
Hebben jullie misschien goede tips voor goedkope hotels in de buurt van de start? We zijn maar arme studenten Ik heb al het best western gezien? Is dat te doen?
-
- Forum-lid
Ow die best western zit vol zo te zien
-
- Forum-lid
Bedankt voor de tips! Mijn reisgenoten komen nu ook met het idee van een camping maar ik ben zelf meer van de hotels
We hopen binnen een paar dagen alles geregeld te kunnen hebben, zin in!
We hopen binnen een paar dagen alles geregeld te kunnen hebben, zin in!
-
- Forum-lid
Nog ff over de inschrijving. Tegenwoordig kan dat via de nederlandse site: grandtrophee.nl
Omdat de tocht in frankrijk is vragen ze een medische verklaring. Je kan van die site een formuliertje dow loadwn die je dan op moet sturen (niet echt vervalsing proof)
Weet iemand wanneer je dat dan op moet sturen? De site maakt dat niet helemaal duidelijk..
Omdat de tocht in frankrijk is vragen ze een medische verklaring. Je kan van die site een formuliertje dow loadwn die je dan op moet sturen (niet echt vervalsing proof)
Weet iemand wanneer je dat dan op moet sturen? De site maakt dat niet helemaal duidelijk..
Gewoon per mail toezenden met vermelding van je startnummer. Je schijnt het ook nog bij het ophalen van je startnummer te kunnen afgeven.evrieselaar schreef:Nog ff over de inschrijving. Tegenwoordig kan dat via de nederlandse site: grandtrophee.nl
prj
-
- Forum-lid
Ok dus dat zou bij wijze van spreken ook in april of mei nog kunnen? In dat geval ga ik waarschijnlijk vanmiddag inschrijven!
Je kunt net zo goed een boodschappenlijstje of een kassabon van de Lidl inleveren, wordt totaal niet gekeken naar de echtheid en dient alleen ter juridische indekking van de organisatie zelf. Waar dat voor nodig is snapt ook niemand, want je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je eigen medische conditie.
Die verklaring kun je dus prima zelf ondertekenen, geen enkel probleem. Je kunt ook je hond een poot laten zetten, werkt ook.
Overigens zal een goede huisarts zo'n verklaring niet ondertekenen, is namelijk een overtreding van de artseneed en ethische code. Sowieso stelt een keuring bij de huisarts dermate weinig voor het verspilde moeite is. Een keuring stelt pas iets voor als je op z'n minst een inspannings-ECG gaat maken, maar daar is eigenlijk geen enkele aanleiding voor als je gewoon gezond bent en geen klachten hebt. Wordt bovendien een dure grap, want het wordt niet vergoed uit het basispakket. Een dure aanvullende verzekering dekt de boel wellicht wel.
Die verklaring kun je dus prima zelf ondertekenen, geen enkel probleem. Je kunt ook je hond een poot laten zetten, werkt ook.
Overigens zal een goede huisarts zo'n verklaring niet ondertekenen, is namelijk een overtreding van de artseneed en ethische code. Sowieso stelt een keuring bij de huisarts dermate weinig voor het verspilde moeite is. Een keuring stelt pas iets voor als je op z'n minst een inspannings-ECG gaat maken, maar daar is eigenlijk geen enkele aanleiding voor als je gewoon gezond bent en geen klachten hebt. Wordt bovendien een dure grap, want het wordt niet vergoed uit het basispakket. Een dure aanvullende verzekering dekt de boel wellicht wel.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik ga hem dit jaar voor het eerst rijden. Gaat ook mijn eerste rit met een compact worden. Wil toch kijken of ik met een iets hogere cadans sneller de berg op kom. Ik ga samen met een fietsmaat en we hebben een chique kasteeltje in Champagney geboekt. Op zondag rijden we ook nog de tijdrit.