[quote="jasperr"]In de Noordwijkse duinen bevindt zich ook een mooi (permanent) MTB parcours. Dit parcours is ook uitermate geschikt om te veldrijden. Zit wel aardig wat hoogteverschil in het parcours, maar dat maakt het leuk.
Zie deze website voor de ligging:
http://www.mtbollenstreek.nl/nl/home/
[/quote]
Leuk rondje, inderdaad!
cyclocross parcours gezocht
[quote="Bruco"][quote="peppie"][...] het parcours het hele cross seizoen blijft staan. [...][/quote]
We doen ons best (hoogstwaarschijnlijk bouwen we 't eerste weekeinde van oktober op), maar de vandalen/honden-uitlaters/buurtbewoners willen nog wel eens saboteren...
SwiBoCrossCompetitieLinkje: klik.
Parkoers van vorig jaar: klik.
[/quote]
dat parcours is dan tot hoe laat te berijden doordeweeks???
Gr.
We doen ons best (hoogstwaarschijnlijk bouwen we 't eerste weekeinde van oktober op), maar de vandalen/honden-uitlaters/buurtbewoners willen nog wel eens saboteren...
SwiBoCrossCompetitieLinkje: klik.
Parkoers van vorig jaar: klik.
[/quote]
dat parcours is dan tot hoe laat te berijden doordeweeks???
Gr.
In Rijswijk, bij de spartaan is sinds kort ook een mooie permanente baan aanwezig.
ik moet zeggen dat ik zoetermeer wel een erg leuk parcours vindt,
neem meestal het korte rondje, die waar de start pijl staat (tegen over ayers rock).
de andere routes in zoetermeer zijn erg lastig qua bewegwijzing, en is toch wat meer voor de mtb.
ik moet zeggen dat ik zoetermeer wel een erg leuk parcours vindt,
neem meestal het korte rondje, die waar de start pijl staat (tegen over ayers rock).
de andere routes in zoetermeer zijn erg lastig qua bewegwijzing, en is toch wat meer voor de mtb.
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
-
- Forum-lid
is er ergens een overzicht te vinden van de bestaande (dan wel seizoensgebonden) banen in nl?
[quote="ferry1982"][quote="peppie"][...] het parcours [in Leiden] het hele cross seizoen blijft staan. [...][/quote]
dat parcours is dan tot hoe laat te berijden doordeweeks???[/quote]
De vraag is OF het parkoers is te berijden... Althans gisteren lag De Bult er verropt bij, tijdens de SwiBoCrossCompetitie. Die 'ontaardde' in een slipcursus voor gevorderden. Wel leuk, maar voor een non-technicus als ondergetekende een zware beproeving (waarvan akte in het verslagje van de gladdiator).
dat parcours is dan tot hoe laat te berijden doordeweeks???[/quote]
De vraag is OF het parkoers is te berijden... Althans gisteren lag De Bult er verropt bij, tijdens de SwiBoCrossCompetitie. Die 'ontaardde' in een slipcursus voor gevorderden. Wel leuk, maar voor een non-technicus als ondergetekende een zware beproeving (waarvan akte in het verslagje van de gladdiator).
-
- Forum-lid
als ik dit zo lees ben ik blij 3 atb routes en 1 cyclocross pacours
ik weet dat hard werken niet schadelijk is voor me gezondheid
(ik neem liever geen risico)
(ik neem liever geen risico)