Ok, er is dus nog een en ander aan tussenoplossingen... bedankt, ik ga het in de groep gooien!!
En niet pushen.... klopt, maar das lastig
alternatief voor "klik" pedalen
-
- Forum-lid
Voeding & recepten voor sporters: http://www.fitnesskeuken.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik fiets best hard voor n sportschool jongen, en ik ben best breed voor een wielrenner....
Ik fiets best hard voor n sportschool jongen, en ik ben best breed voor een wielrenner....
Valt mee hoor. Gebruik alleen niet je eigen norm tav je fietshobby voor je partner/kind etc.xxl_shadow schreef:En niet pushen.... klopt, maar das lastig
M'n dochter fiets nu een jaar op een MTB en hebben met De oude finale van de ronde van Vlaanderen, de nieuwe finale van de RVV, finale L'Eroica, stuk Amstel Gold toch al een paar stukjes gefietst waar je trots op mag zijn. Zij gewoon met fiets-loopschoenen.
Van de week zegt ze: PAP (wat een heerlijk woord is dat toch) ik wil klikpedalen. Ze heeft van Bottechia een Merckx racefiets gekregen die ik eerdaags in orde gaat maken en ze wil dan met klikpedalen kunnen rijden.
Geen druk, geen push. Maar net het eerste kwartier toch even wat mentale veerkracht nodig gehad. Als je zelf al een paar jaar met klikpedalen rijdt is het toch lastig uitleggen.
Net het eerste rondje en in en uitklikken ging na het eerste kwartier prima. Sterker met een bepaalde arrogante wijsheid kreeg ik te horen hoe je het WEL moet uitleggen
Heel gek, het gaat hier om klikpedalen, en toch staat dat fraaie Gios-logo pontificaal in beeld