Doorschijnen fietsbroek
Twee weken geleden heb ik een witte fietsbroek gekocht. Vorige week kreeg ik van moeders de vrouw plots het commentaar dat de broek wel erg doorschijnt aan voor en achterkant en dat het geen porum is
Om nu de broek niet direct af te schrijven overweeg ik om met een naadloze (platte naden) witte onderbroek te gaan rijden (tegen al mijn principes in).
Weet iemand een relatief goed betaalbare onderbroek hiervoor? Ook kom ik veel onderbroeken met zeem erin tegen. Fietst dit uberhaupt fijn met zeem op zeem??
Opties en alternatieven zijn van harte welkom!! Alvast bedankt........
Om nu de broek niet direct af te schrijven overweeg ik om met een naadloze (platte naden) witte onderbroek te gaan rijden (tegen al mijn principes in).
Weet iemand een relatief goed betaalbare onderbroek hiervoor? Ook kom ik veel onderbroeken met zeem erin tegen. Fietst dit uberhaupt fijn met zeem op zeem??
Opties en alternatieven zijn van harte welkom!! Alvast bedankt........
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Valt gewoon onder de garantie als je er niets raars mee hebt gedaan. Als zoiets nu na 3 maanden gebeurd dan kan er discussie zijn hoe vaak je de broek wel niet aangehad hebt, enz. Maar na 2 weken mag een broek toch niet al versleten zijn, ook niet een goedkope.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
https://www.futurumshop.nl/ice.cgi?page ... len.html#2" onclick="window.open(this.href);return false;
gewoon retourneren als niet goed...
ook al is het een goedkope broek, je moet niet na 2 weken al in je blote kont op de fiets zitten, dat is niet acceptabel.
een witte broek schijnt in iedergeval sneller door dan een zwarte broek, ik heb echter ook een castelli broek met witte achterpanden en daar zie je echt niet doorheen, dus mocht je voor een witte broek gaan dan zou ik zowieso opperen voor een iets duurdere broek.
gewoon retourneren als niet goed...
ook al is het een goedkope broek, je moet niet na 2 weken al in je blote kont op de fiets zitten, dat is niet acceptabel.
een witte broek schijnt in iedergeval sneller door dan een zwarte broek, ik heb echter ook een castelli broek met witte achterpanden en daar zie je echt niet doorheen, dus mocht je voor een witte broek gaan dan zou ik zowieso opperen voor een iets duurdere broek.
Was de broek niet zo van dag één?
Normaal kan een stof niet zomaar een doorschijn effect geven van een paar keer te wassen. Wat wel kan is dat de broek aan de krappe kant is waardoor de stof te veel "opengerokken" is en hierdoor dit effect heeft.
Normaal kan een stof niet zomaar een doorschijn effect geven van een paar keer te wassen. Wat wel kan is dat de broek aan de krappe kant is waardoor de stof te veel "opengerokken" is en hierdoor dit effect heeft.
Ik heb Futurumshop ondertussen even gemaild of retourneren nog mogelijk is en welke broek niet doorschijnt
@knutmo, Ik wilde graag een witte broek omdat ik nog een mooi roze Giro Utrecht shirt heb en daaronder zwart niet mooi vindt staan...
@knutmo, Ik wilde graag een witte broek omdat ik nog een mooi roze Giro Utrecht shirt heb en daaronder zwart niet mooi vindt staan...
Ook diverse witte broeken gehad, maar er is nogal wat verschil in de kwaliteit (lees dikte van de stof). ik rijd überhaupt alleen met een witte broek indien het 25graden + is, zit tussen de oren. Er zijn ook dubbel gevoerde broeken in de handel, deze zijn echter aardig aan de prijs. Een witte broek die doorschijnt vind ik overigens bij de meeste vrouwen geen probleem, vooral als ze er 'iets' onder hebben met een donkere kleur.
Maar ik zou 'm gewoon retourneren als ik jou was..
Maar ik zou 'm gewoon retourneren als ik jou was..
Addict R1
- ridefreeordie
- Forum-lid
Inderdaad geen porum, zeker bij nat weer. Het laatste waar ik op zit te wachten als ik met snertweer loop af te zien is dit soort uitzichten
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra