Roosendaal en omstreken
-
- Forum-lid
Goeje maar vandaag moest ik werken, na het werk had weer wel gekund maar dan heb ik mtb verplichtingen!ciclista schreef:op de buienradar ziet er het eigenlijk wel goed uit voor een rondje aan het eind van de middag
16.00 bij Citroen van Beek?
Ik zie wel dat je veel grote rondes aandoet, misschien eens wat dat ik aanhang?
-
- Forum-lid
Vandaag weer eens lekker de Bianchi uitgelaten, rondje Oesterdam en terug. Zijn er van de week nog meer op de fiets te vinden? Vrijdag misschien wel?
-
- Forum-lid
Misschien nu het zonnetje weer schijnt en de rollenbanken opgeborgen zijn?
Hi, ikzelf ben nu nog herstellende van enkele blessures maar ben zeker ik in om over een tijdje een enkele leuke tochten richting Zeeland of richting Bergen op Zoom te maken. Ik woon in Zevenbergen. Dit is een afstand die te overbruggen is . Ik meld me wel tegen die tijd. Wellicht zijn er nog enkele liefhebbers en kunnen we gezamelijk iets ondernemen?
Hallo,
Ik kom uit etten-leur en fiets regelmatig rondjes in de buurt. Een vaste dag is er niet maar dat is meer omdat ik liefst met een groepje rij (de turfrijders uit ettenleur) op dagen dat ik niet altijd kan. In principe kan ik altijd op maandag en woensdagavond, dus wellicht een idee om een keer een rondje te doen!
Ik kom uit etten-leur en fiets regelmatig rondjes in de buurt. Een vaste dag is er niet maar dat is meer omdat ik liefst met een groepje rij (de turfrijders uit ettenleur) op dagen dat ik niet altijd kan. In principe kan ik altijd op maandag en woensdagavond, dus wellicht een idee om een keer een rondje te doen!
Aha, dus daar waren al die wielrenners voor. Heb op mijn eigen rondje een deel van het parcours gereden (zij het soms tegen de richting van de toertocht in).kogaatje schreef:as zaterdag in Steenbergen ben ik erbij, voor de 125 km tocht (Koos Moerenhout Classic)
-
- Forum-lid
Vandaag ook de km gedaan, erg lekker! Maarre tochtje doordeweeks, woensdag is prima wat mij betreft. Zullen we verzamelen wie kunnen?