GIRO ! !
Mooie ritzege wel van die kabouter. Heb me wel weer groen en geel zitten ergeren aan de registratie van de RAI. Terugkerend fenomeen, helaas. Zelfs een klein boompje is al reden tot sneeuw.....
-
- Forum-lid
Ik wilde het niemand onthouden, alles beter dan Eurosport in ieder gevalkxlight schreef:Gelukkig maar, wat moeten we anders doen met de zondagmiddag...martijnnnn schreef:Tis er ondertussen wel weer op!
Danny Nelissen is niet zo slecht, toch?
-
- Forum-lid
Maar die reclames..als je toch kan kiezen!
Inderdaad, je onderbreekt een voetbalwedstrijd toch ook niet voor reclame.martijnnnn schreef:Maar die reclames..als je toch kan kiezen!
Heb de laatste 10 km noodgedwongen moeten missen, maar het was weinig spectaculair, of niet? Geen verrassingen qua klassementsmannen zie ik.
Ja, maar dan stopt de voetbalwestrijd ook. De koers gaat gewoon door als ze bij Eurosport naar de reclame gaan....kxlight schreef:Nou, na 45 min meestal een kwartier...eelcoz schreef:Inderdaad, je onderbreekt een voetbalwedstrijd toch ook niet voor reclame.martijnnnn schreef:Maar die reclames..als je toch kan kiezen!
-
- Forum-lid
Klopt, er werd tempo gemaakt in de grote groep door Liquigas om aanvallen te voorkomen denk ik. Pozzovivo valt aan en pakt vlot een halve minuut en het was gedaan, weinig gemist dus;) Wel netjes gereden door Pozzovivo!eelcoz schreef:Inderdaad, je onderbreekt een voetbalwedstrijd toch ook niet voor reclame.martijnnnn schreef:Maar die reclames..als je toch kan kiezen!
Heb de laatste 10 km noodgedwongen moeten missen, maar het was weinig spectaculair, of niet? Geen verrassingen qua klassementsmannen zie ik.
Ik verwacht ook niet zo veel spectakel, tot aan de laatste 10km.ponsteen schreef:Typische Giro finish vandaag: vuurwerk! Finish verwacht tussen 17.00 en 17.30 uur...
Vergeleken met vorig jaar vind ik de Giro iets matter verlopen. Maar ik neem aan dat de bergetappes een en ander goed gana maken.
Dit was zondag toch echt wel het beeld van de dag
(speciaal voor hem hadden ze toch wel wat minder langbenige en hooggehakte schoonheden kunnen inhuren...)
(speciaal voor hem hadden ze toch wel wat minder langbenige en hooggehakte schoonheden kunnen inhuren...)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Ik denk dat het aantal ronde-Missen van ca. 1m30 niet zo heel groot is