Hehe...typo die eigenlijk gewoon klopt. Op een gegeven moment ga je de plassen niet meer ontwijken Maar 55km rond de Kalmthoutse heide dus...en daar is ook een meerbuzz schreef:In welk warm meertje heb je gezwommen?timofietst schreef:...en zwemmen was het. Meer ook warm, heerlijk gefietst eigenlijktimofietst schreef:Het maakt me inmiddels niet meer uit: morgen zit deze jongen om 1830 uur op de fiets tot het donker wordt...desnoods moet ik zwemmen
Takkenweer
- timofietst
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zaterdag is ook al prima zo te zien. Zondag mooie lus in Zeeland fietsen; altijd een van mijn favoriete ritjes als in het voorjaar al die binnendijken vol bloemen staan en de meidoorns bloeien.
Less is bore
vandaag en morgen was/is het weer raak... een grote kans op takken gelukkig gaat de temperatuur tegen het weekend wat omhoog, maar die wisselvalligheid blijft helaas nog
- timofietst
- Forum-lid
Pas ook gedaan: direct na het fietsen de tuinslang er op en goed schoonspoelen. Dan pas gaan douchen. Alles is dan toch al natFarether schreef:Gister voor het eerst met de racefiets in de regen gefietst.
Het ergste eraan vind ik het schoonmaken van de fiets
Lijkt wel januari als ik naar mijn kleding kijk vanmorgen: overschoenen, regenjas...dit kalenderjaar nog niet meer dan 15 graden gehaald en dus nog geen meter in't kort gereden. Vorig jaar eind maart RVV met 25 graden was een heel ander verhaal...ik vertrouw er maar op dat de komende zomer ge-wel-dig wordt .
Cervélo & Cannondale
Gisteren avond heerlijk gefietst, soms wat regen, maar verder droog overgekomen. Wel veel wind maar dat was best lekker.
Beetje weerstand trainen.
We houden de moed er voor mooi weer
Beetje weerstand trainen.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
- daniel1975
- Forum-lid HC
Begint wel steeds meer moeite te kosten hoor. Duurt nu wel heel lang met die regenbuien en kou.hm2694 schreef:.
Less is bore
Ben vanochtend naar m'n werk gefietst op de stadsfiets met handschoenen. Was geen overbodige luxe. Het is al bijna juni.
havana schreef:Ben vanochtend naar m'n werk gefietst op de stadsfiets met handschoenen. Was geen overbodige luxe. Het is al bijna juni.
Ik ook rond half 8 vanochtend, alleen was ik te eigenwijs om half mei m'n handschoenen aan te doen.
brrrrr.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je kunt beter naar buiten kijken dan naar de kalender
(gisteren op de A2 bij Best via Omroep Brabant)
(gisteren op de A2 bij Best via Omroep Brabant)
Less is bore