ervaring broek decathlon oranje zeem
-
- Forum-lid
Iemand die ervaring heeft met de broeken van de decathlon oranje zeem?
-
- Forum-lid
Nouja heb hem gekocht eens kijken wat het wordt.
-
- Forum-lid
- Contact
Ik ben erg benieuwd. Heb ooit een Decathlon mountainbikebroek gekocht met een heel goedkope zeem. Voelde meer als een luier. De prijs was in ieder geval wel ok.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
-
- Forum-lid
Een half jaar later kan ik wel zeggen dat ik tevreden ben over de broek. Sterker nog heber inmiddels een stuk of 5. Ook de carbon schoenen, de dikkere winterjassen en zomertruitjes zijn prima! !ben nu wel een decathlon fan geworden. Zeker als je prijzen vergelijkt. Carbon zool was 119 euro broeken 49 en truitjes 39 jas slechts 59.
Garantie is ook super ga na 3 maanden terug met een broek waar de naad van had losgelaten en ik had ni et eens een bon toch kreeg ik meteen een nieuwe broek.
Garantie is ook super ga na 3 maanden terug met een broek waar de naad van had losgelaten en ik had ni et eens een bon toch kreeg ik meteen een nieuwe broek.
-
- Forum-lid
Heb voor de winter nu een set gekocht van 119 euro jas met broek. Wederom erg tevreden, lekker warm goede pasvorm.
-
- Forum-lid
Volgens seizoen pak ik ook deze fiets van ze: http://www.decathlon.be/btwin-facet-5-id_8203212.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor dat geld mooi ding en goede garantie.
Voor dat geld mooi ding en goede garantie.
- Matthijs1973
- Forum-lid
ik rij nou een paar weken met de winterbroek Zwarte membraantights 7 met de oranje zeem. Ben er erg tevreden over, koud heb je het niet en de zeem zit prima. Pasvorm en afwerking is ook in orde, zeker gezien de prijs. Ik heb ook nog een wat oudere castelli winterbroek maar die trek ik vrijwel nooit meer aan.
- Matthijs1973
- Forum-lid
voor mijn gevoel iets elastischer en ruimer, bij de castelli heb ik in de xl versie altijd het gevoel dat de zeem verschuift door de te krappe bovenbeenruimte. Bij de Decalthon geen last van. Maar de castelli broek is al redelijk op leeftijd, wellicht is de pasvorm de afgelopen jaren veranderd (of mijn benen )wielertje schreef:hoe valt de kleding qua maatvoering in vergelijk met bijv. castelli?