Het deelnemers veld was in de breedte misschien niet zo sterk maar ik denk dat menig renner en ploeg de Tour of California graag gewonnen had.
Ik denk dat je de prestatie van Gesink met name in het perspectief moet zien dat hij terugkomt van een zware blessure. Hij zegt zelf ook dat hij nog een lange weg te gaan heeft.
Tour of California 2012
Nee, ik wilde de prestatie van Gesink nu juist niet bagetalliseren. Helemaal niet. Met name het feit dat er maar 1 niet-sprintersetappe was, verbaasde me.vantheman schreef:Het deelnemers veld was in de breedte misschien niet zo sterk maar ik denk dat menig renner en ploeg de Tour of California graag gewonnen had.
Ik denk dat je de prestatie van Gesink met name in het perspectief moet zien dat hij terugkomt van een zware blessure. Hij zegt zelf ook dat hij nog een lange weg te gaan heeft.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Sagan is gewoon heel sterk momenteel. Sagan is meer dan een sprinter. Is meer een type Gilbert, Freire.
Een toptalent die volgens mij in zijn beste conditie van zijn leven zit
Een toptalent die volgens mij in zijn beste conditie van zijn leven zit
Inderdaad weinig etappes voor pure sprinters. Sagan reed gewoon beresterk.
Als Cavendish of Goss hier hadden gereden dan had Sagan waarschijnlijk evengoed etappe 2 en 3 gepakt.
Met bergen van 700m op 15 km van de aankomst.
En Sagan werd ook gewoon 2e in de 1e bergrit (En op deze berg won hij in 2010 al een etappe):
Als Cavendish of Goss hier hadden gereden dan had Sagan waarschijnlijk evengoed etappe 2 en 3 gepakt.
Met bergen van 700m op 15 km van de aankomst.
En Sagan werd ook gewoon 2e in de 1e bergrit (En op deze berg won hij in 2010 al een etappe):