Specialized
-
- Forum-lid
bij aero frame's valt het minder op dat een frame zo groot is. ( bij het balhoofd)
vind de S-serie van cervelo ook mooier in een maat 58 dan een kleintje waar de schuine buis en bovenbuis elkaar raken aan het balhoofd.
vind de S-serie van cervelo ook mooier in een maat 58 dan een kleintje waar de schuine buis en bovenbuis elkaar raken aan het balhoofd.
-
- Forum-lid
Helemaal mee eens!
De team versie van de toupé is er dit jaar uitgegaan. Andere modellen van de toupé (s-works, pro, expert en comp) zie ik nog gewoon op de website staan.racedoc schreef:Ik verwacht dat ik binnenkort een nieuw zadel nodig heb, mijn huidige toupe pro team begint te slijten.
Alle Nederlandse concept stores en nog een aantal dealers gebeld, de toupe pro team in wit en 143 breed gaat niet meer geleverd worden door Specialized.
Er wordt gezegd dat dit zadel vermoedelijk uit de collectie gaat verdwijnen. Ik dacht dat het een populair zadel was en ben dus verbaast dat het gaat verdwijnen.
Iemand meer achtergrond info hierover? Iemand enig idee wat de opvolger van de toupe pro wordt? Chicane, Romin?
Het lijkt mij sterk dat de chicane en romin opvolgers moeten zijn. Dat zijn immers hele andere zadels. De toupé is een vlak zadel en dat zijn andere twee niet. Ik kan mij dan ook niet voorstellen dat Specialized geen vlakke racezadels meer zou verkopen.
Als dat waar zou zijn zou ik bij mijn volgende zadel moeten overstappen naar een ander merk.
-
- Forum-lid
@JuulH mooie specialized tarmac een paar mat zwarte carbon wielen van 60 mm maakt hem af!
Visser bike parts
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Pinarello fp3 2010 Ultegra ffwd f6r wielset
Pinarello marvel campagnolo centaur 9 speed
Follow @Martijn140
Dankjewel, daar ga ik ook voor werken aankomende zomervakantie. Zit alleen nog een beetje te twijfelen....MartijnVisser schreef:@JuulH mooie specialized tarmac een paar mat zwarte carbon wielen van 60 mm maakt hem af!
FFWD zwart/wit
Reynolds Assult
Kuiper FCC50
Iemand nog een andere optie?
Specialized Tarmac Elite Compact
Zou gaan voor de Reynolds Assault. Heb er drie jaar en 50.000 km mee rondgereden door weer en wind en heel voornaam,zonder problemen.juulh schreef: Dankjewel, daar ga ik ook voor werken aankomende zomervakantie. Zit alleen nog een beetje te twijfelen....
FFWD zwart/wit
Reynolds Assult
Kuiper FCC50
Of als u het geld eraan wil en kan geven, ZIPP 404 Firecrest.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
-
- Forum-lid
De nieuwe Specialized van mijn vrouw. Roubaix Ecxpert en ze is er dol gelukkig mee
http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... xpert.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wacht zelf nog op mijn Roubaix
http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... xpert.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wacht zelf nog op mijn Roubaix
Specialized S-Works Roubaix SL3
Specialized Epic Expert
Specialized Epic Expert
juulh schreef:Dankjewel, daar ga ik ook voor werken aankomende zomervakantie. Zit alleen nog een beetje te twijfelen....MartijnVisser schreef:@JuulH mooie specialized tarmac een paar mat zwarte carbon wielen van 60 mm maakt hem af!
FFWD zwart/wit
Reynolds Assult
Kuiper FCC50
FFWD mat zwart F6R!
hell-(racer)
- boswielrenner
- Forum-lid
Fulcrum racing speed XLR dark label!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works