Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Nieuwe wielen: Cosmic SR, Campagnolo Bullets, Most Claw

Robson
Forum-lid

Robson 23 apr 2012 13:26

Klopt, zag later meerdere topics over mavic!! Beetje overdreven om je daar druk over te maken, heb zeker niets beter te doen??
Pinarello Dogma2 WRC

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 23 apr 2012 13:29

Robson schreef:Klopt, zag later meerdere topics over mavic!! Beetje overdreven om je daar druk over te maken, heb zeker niets beter te doen??
Het vervuilt het forum nogal op deze manier.
Bovendien sluit het ook niet aan bij de vraagstelling en titel van dit topic.
Tip: lees de forumregels (die gelden voor iedereen ;) )
Afbeelding

jackflash
Forum-lid

jackflash 24 mei 2012 21:32

Mensen,

Ben er nog niet uit. Most wielen vallen in elk geval af. Blijft over de cosmic SR of de bullets. Ben even creatief geweest en hierbij een plaatje hoe mijn nieuwe fiets er met beide sets uit zou komen te zien. Wat ik zo lees of diverse fora, is dat de cosmics en de bullets qua performance, gewicht en techniek niet echt voor elkaar onder doen. t schijnen beide degelijke wielsets te zijn. Komt het toch neer op de looks. Kies maar, welke vinden jullie het mooist? Weet daarbij dat bij het Bob (zwarte) frame van deze paris, de andere kant wat meer rode belettering bevat.

https://lh5.googleusercontent.com/-0nLj ... _paris.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

https://lh5.googleusercontent.com/-jNpO ... cosmic.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

53T
Forum-lid

53T 25 mei 2012 07:52

Uw 2de foto is met de cosmic sl wieltjes i.p.v. de cosmic sr's.
Mijn voorkeur zou naar de cosmic sr's uitgaan: optisch mooier en gewoon een goede wielset.
@ Robson de cosmic sle = cosmic sl met exalith coating + mavic bandjes. Deze vind ik visueel niet echt geslaagd velg lijkt zwaar door het zwarte remvlak en past niet bij de dunnen spaken + de meerprijs betaal je voor coating en banden dat je niet zelf kiest. Mijn advies koop cosmic sl is er iets meer budget koop cosmic sr, sle is willen maar niet kunnen.

jackflash
Forum-lid

jackflash 06 jun 2012 11:21

Het zijn uiteindelijk de Cosmic SLR's geworden (had nog wat budget over ;). Dank voor jullie adviezen!

Plaats reactie