Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Betrouwbare fietswinkel in Z-Holland?

Gebruikersavatar
JeanineL
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 dec 2011 12:05
Locatie: Leiderdorp
Contact

Gebruikersavatar JeanineL 21 mei 2012 13:08

MooMoo schreef:
Slowracer schreef:Tom Schouten in Scheveningen en Van Herwerden in Voorburg zijn allebei erg goed. Beiden hebben hun eigen variatie in merken. Tom is meer gericht op de Italiaanse merken terwijl Van Herwerden meer op de Amerikaanse merken gericht is. Van Herwerden heeft ook een iets breder gamma als je naar de prijzen kijkt. Absolute afrader vind ik Mammoet in Den Haag. Naar mijn persoonlijke mening en ervaring moet je daaar niets iets kopen dat mechanisch gezien verder gaat dan een fietsslot als je er zelf te weinig van af weet.
Bij van Herwerden werd ik destijds als beginnende racefietser niet echt serieus genomen. Budget lag ook net wat te laag om daar goed te slagen (wilde geen Tiagra) en dat was te merken. Kom ik daardoor liever niet meer terug.

Bij Tom Schouten wat betreft het budget hetzelfde verhaal (ze zitten een beetje op hetzelfde prijsniveau) maar door hem werd ik uitgebreid te woord gestaan en zelfs geholpen bij mijn zoektocht naar alternatieve merken die hij zelf niet verkocht. Echt geweldig!
Van Herwerden is toch echt een stukje goedkoper dan Schouten en ik herken totaal niet wat je over Van Herwerden zegt MooMoo. Ik heb er mijn eerste racefiets gekocht en ben daar hartstikke tevreden mee. Enige kritiekpuntje wat ik zou kunnen noemen is dat Van Herwerden eigenlijk weinig kennis heeft over wedstrijdsfietsen (zowel de activiteit als het voorwerp), maar dat is geen probleem als je beginnend racefiets bent en gewoon (toer)tochten wilt gaan rijden.
La Laudy fietst en schrijft
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.jeaninelaudy.nl
http://www.twitter.com/jeaninelaudy

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 21 mei 2012 14:35

tuinder schreef:Van Scheijndel in 's-Gravenzande! Als beginner daar toen super geholpen en inmiddels daar al 4 fietsen gekocht. Verkopen Trek/Giant/Willier/Bianchi/Cube.
+1

Ook iemand de tijd neemt om je te helpen door veel vragen te stellen wat je wilt. Heeft een mooi gamma aan merken van duur tot betaalbaar. Ook kleding en schoenen.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

edwin01
Forum-lid
Berichten: 1778
Lid geworden op: 25 mei 2006 17:02

edwin01 21 mei 2012 15:27

daniel1975 schreef:het assortiment is (enigszins gechargeerd) gedegradeerd tot PRO en BBB Zelfs een simpele Ritchey WCS stuurpen was er niet meer te krijgen. Jammer :(
Niks mis met BBB en zeker niet met PRO. Uitstekende spullen voor nette prijzen.....

Maar als je exclusiviteit zoekt geef ik je gelijk... ;)

Ruud1966
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 apr 2012 12:32

Ruud1966 29 mei 2012 16:38

Van Herweijden, Tom Schouten en Bike-Zone in Den Haag.

Venga!
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 feb 2012 12:11

Venga! 29 mei 2012 19:54

Briljant om te zien dat de tips nog steeds doorgaan terwijl volgens mij de TS allang is afgehaakt? (en Zuid-Holland in ieder geval nog niet wat verder is gespecificeerd)
:D

tosstheboss
Forum-lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 08 jan 2011 08:21

tosstheboss 29 mei 2012 21:52

Venga! schreef:Briljant om te zien dat de tips nog steeds doorgaan terwijl volgens mij de TS allang is afgehaakt? (en Zuid-Holland in ieder geval nog niet wat verder is gespecificeerd)
:D
+ 1

Onzin om gevoelsmatig je favoriete FM te plaatsen terwijl zuid holland zo groot is.
Ik stel voor om een nieuwe topic te openen.
Welke betrouwbare fietsenzaak in zuid holland krijg je de beste koffie.
op een waterfiets kom je ook vooruit

Plaats reactie