Goede aanwijzing. Let wel nauwkeurig op de verwoording van je reactie. Geef hier niet in aan dat je akkoord gaat met reparatie. Stel slechts dat uit de verklaring van de fabrikant blijkt dat het frame niet gerepareerd kan worden. Mocht de reperatie toch gedaan worden dat alle eventuele gevolg schade, zowel indirect als direct, van deze reparatie welk niet goedgekeurd is door de fabrikant vanzelfsprekend voor rekening zal komen van de verzekeraar.cliors schreef: ps: En nog wat anders,wat meestal goed werkt bij verzekaars, als de tegenpartij erbij blijft dat het te repareren valt:
Zwart op wit vragen dat het frame 100% betrouwbaar is na deze reparatie en dat alle schade en eventuele gevolg schade, als achteraf blijkt dat het toch niet betrouwbaar is geweest, volledig voor rekening van de tegenpartij/verzekeraar komt!
Expertise van verzekeraar en ook Special Paintwork valt me erg tegen. Vooral laatst genoemde zou toch niet zo'n reactie moeten geven zonder het frame gezien te hebben. Vermoed eerder dat hem alleen gevraagd is de schade als lak schade te beschouwen.
Heb eventueel nog de naam voor je van een erkend schade expert inzake fietsen. PB maar als je de gegevens wilt.
Uiteindelijk zaak van de lange adem. Als de verzekeraar vermoed dat het hun erg veel werk gaat kosten halen ze waarschijnlijk ook bakzeil. Dat weegt voor hun niet op tegen de kosten van een nieuw frame.
Voor jou vooral vervellend dat je zonder fiets zit...