Mijn nieuw speelgoed
-
- Forum-lid
Ik heb thuis een chrome fiets staan, wel licht overspoten maar kan ik er zo af doen, wat ook het plan is, is inderdaad dan wel prachtig, maar ik zou uw gazelle gewoon laten staan
-
- Forum-lid
Wat is er slecht aan de naven dan?
Ik overwoog ze ook, maar toen kwam ik een wielsetje bestaande uit mavic cxp22 op ambrosio naven voor 90 euro haha.
Ik overwoog ze ook, maar toen kwam ik een wielsetje bestaande uit mavic cxp22 op ambrosio naven voor 90 euro haha.
-
- Forum-lid
Oei nu ging ik toevallig ook Gipiemme's bestellen
Zijn ze echt af te raden dan?
Zijn ze echt af te raden dan?
-
- Forum-lid
Nee, zijn prima wielen, ik heb er tot nu toe maar 1 iemand kwaad over doen spreken en dat is timo. Prijs-kwaliteit verhouding is echt prima, je vindt nergens voor 130 europ een complete wielset.
Het is echt een uber simpele cup-conus naaf. Weinig (lees: geen) afdichting, maar verder kan er weinig mee mis gaan. Tuurlijk: je moet wel een naaf af kunnen stellen, want een slecht afgestelde cup-conus rijd je snel in de soep. De eerste stap er boven is een eenvoudige velg met bijvoorbeeld een formula naaf, maar dan zit je al snel aan de 200+ euro.
-
- Forum-lid
Na nog wat opzoekwerk hebben we drie mogelijkheden :
- Miche Xpress : beste materiaal volgens mij, maar zijn enkel in zwart of wit te krijgen en er staat reclame op
- Wilkinson 700c sealed : weet ik weinig tot niets van?
- Foffa silver tracked : zien er absoluut super uit in chroomkleur met geen reclame maar weet niet of het zijn duurdere prijs waar is?
- Miche Xpress : beste materiaal volgens mij, maar zijn enkel in zwart of wit te krijgen en er staat reclame op
- Wilkinson 700c sealed : weet ik weinig tot niets van?
- Foffa silver tracked : zien er absoluut super uit in chroomkleur met geen reclame maar weet niet of het zijn duurdere prijs waar is?