Ik ben Dennis van een kwart eeuw oud/jong en woon in de betuwe. Nu ik na 21 jaar voetballen ben gestopt en mijn MTB al een jaar of 3 stof staat te happen in de schuur (omdat er hier in de buurt weinig "off the road" te rijden valt) heb ik toch de stap maar genomen om te gaan kijken naar een racefiets. O.a. de internist vond het niet zo'n strak plan om te stoppen met sporten (Voetbal) i.v.m. mijn diabetes namelijk...
Nu zit ik wel in een lastig parket gezien de vrouw over een week of vier gaat werpen (Lees: Ik wordt dus vader) en er over een maand of vijf een bruiloft voor de deur staat zijn de financiële middelen niet al te groot om ook nog eens een nieuwe hobby te starten.
Wat ik naast de fiets zoiezo nodig heb zijn een helm, broek, schoenen en pedalen. Ik kan eventueel voorlopig nog wel het shirt van mijn MTB tijd aan.
Eigenlijk is het net iets te veel maar ik zat te denken aan een budget van zo'n €1000,- om te beginnen. Wat is in dit budget een leuke fiets met genoeg speling voor de overige spullen? Wil qua kleding best wat goedkoper spul in het begin kopen om de afmontage van de fiets zelf niet te basic te hebben.
"Het groepje" waar ik in mee wil gaan rijden rijd zo'n 200km per week, maar heb mezelf voorgenomen om vanwege mijn gewicht zelf af en toe ook alleen op de fiets te stappen voor een klein rondje. Conditie op bouwen en afvallen in het hoofd natuurlijk
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik hoop dat jullie me een beetje in de goede richting kunnen sturen qua fiets en spullen en als er vragen zijn hoor ik dat natuurlijk graag!