Limburg Mooiste 2 Juni 2012
-
- Forum-lid
Voor mij was het de eerste keer als toeschouwer en heb me erg vermaakt op de trintelerberg bij de blauwe lus.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is een "loper", maar zelfs daar waren "lopers".....
Less is bore
-
- Forum-lid HC
[/quote]daniel1975 schreef:Wij stonden stil waar het knikje naar beneden begon. Gelukkig was er een erg duidelijke motard die snel aan de slag ging om info te krijgen en de boel is gaan regelen. Die man deed echt goed en snel zijn werk!
Hij had alleen vd organisatie gehoord dat er niemand meer naar beneden mocht. Waarom ze dan idd niet die straat gewoon vooraan dichtgooiden was voor mij ook een raadsel.
Lijkt wel alsof de organisatie vindt dat die files er gewoon bij horen.
Dan heb je bijna naast me gestaan...
Ik stond 5 a 10 minuten voordat ik wist dat we ons konden omdraaien maar voor me stonden er nog een hele hoop al behoorlijk langer, en er was ook nog een bedrijfsbusje dat dacht: "Smal straatje, duizenden fietsers, daar kan ik best door heen rijden!"
-
- Forum-lid
- Contact
Voor het eerst meegedaan (105 zwaar). Ik vond het echt super geregeld! En wat een geluk met het weer haha, zondag was echt een drama geweest!
Op het begin na (wat filevorming bij de start) heb ik me geen moment gestoord aan de drukte. Erg gemoedelijke sfeer onderweg en mooie route!!
Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, maar dan misschien de 150km
Ook leuk dat ze onderweg foto's en filmpjes maakten trouwens
Op het begin na (wat filevorming bij de start) heb ik me geen moment gestoord aan de drukte. Erg gemoedelijke sfeer onderweg en mooie route!!
Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar, maar dan misschien de 150km
Ook leuk dat ze onderweg foto's en filmpjes maakten trouwens
Stevens SCF 2009 Ultegra 6600
http://www.jcsportrevalidatie.nl
-
- Forum-lid
- Contact
Die lintjes knippen was alleen maar voor het behalen van je button, en omdat er wat probleempjes waren bij de start hadden veel mensen niet eens zo'n knipding gekregen dus kreeg je er ook al een bij het laten zien van je rugnummer.imarc schreef:Precies! Ik heb de 200km gereden, op zich genoten maar heb me ook geërgerd aan die kleine dingetjes als stuurlintjes knippen...daniel1975 schreef:Die controle bij Gulpen is echt kinderlijk eenvoudig te omzeilen. Dat hebben wij dus ook gedaan. Heb geen zin om na 175km in de benen nog eens een half uur door die straat te schuifelen en dan direct weer helling-op te moeten vertrekken.
Het evenement heeft echt zoveel potentie, maar dit soort probleempjes blijft mij tegen staan. Het is namelijk niet nodig!! Waarom al die stuurlintjes knippen bij de controle?
En persoonlijk deed ik het voor de mooie route (die erg goed aangegeven stond moet ik zeggen) en niet voor een button
Stevens SCF 2009 Ultegra 6600
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wij stonden 5 m voor dat busje.ericpeters schreef:n er was ook nog een bedrijfsbusje
Less is bore
Na 5 jaar me weer eens laten zien...duurt 50 jaar voordat je me daar terug ziet! Limburgs saaiste wat mij betreft. Weinig inspirerende tocht (250 km zwaar). Uiteindelijk zal e,a wel te maken met het feit dat ik gedurende dag ziek werd en nu nog steeds buikgriep heb. Eens zien of ik over een paar dagen nog wat positiefs te melden heb over deze toch...(zuurpruim modus uit)!
(kan ook geen krentebol en banaan meer zien)
(kan ook geen krentebol en banaan meer zien)
-
- Forum-lid
@Geer, benieuwd of je de 250 kilometer in 2062 weer kunt uitrijden!
Michiel
-
- Forum-lid HC
Best een aardige tocht. 110km mtb gedaan. Vrij simpel rondje, maargoed het is dan ook een toertocht. Lekker om ff door te knallen.
geen files gehad. Beter fietsweer gaat het niet worden.
Echt een lekker rijd rondje wel.
Wel jammer dat de gelletjes en krentebollen alleen voor de racefietsers waren. Wij hadden alleen ontbijtkoek, bananen, AA, water en gevulde koeken (daar heb ik dus echt geen trek in als ik aan het fiesten ben)
geen files gehad. Beter fietsweer gaat het niet worden.
Echt een lekker rijd rondje wel.
Wel jammer dat de gelletjes en krentebollen alleen voor de racefietsers waren. Wij hadden alleen ontbijtkoek, bananen, AA, water en gevulde koeken (daar heb ik dus echt geen trek in als ik aan het fiesten ben)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig, want die gelletjes neem ik nooit van een onbekend merk. Doe mij dan maar gevulde koeken en ontbijtkoek. Ieder zijn meug dus.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Een gelletje van een ander merk is inderdaad wel een risico. Een gevulde koek van een ander merk kan minder kwaad