8,5 bar in je banden doen! Is de kans erg klein! Ik rij liever comfortabel en 1 keer een bandje wisselen neem ik dan op de koop toe.cobble schreef:- juni : niet lek rijden tijdens Parijs-Roubaix
Doelen voor 2012?
-
- Forum-lid
Binnendoor via Eisenbroeken/Buitenstrengen dan langs het Noord Willemskanaal richting Meschenveld Assen en dan vervolgens langs de sluis Willemskanaal blijven volgen, tot Smilde en dan Suermondsweg richting Hooghalen? ben alleen niet zeker van Smilde..havana schreef: - een klinkervrije route vinden van Hooghalen naar Tynaarlo (tot nu 10 pogingen, zonder succes)
-
- Forum-lid
Ben nog niet zo lang aan het fietsen (vorig jaar vooral gelopen met als einddoel de marathon van NYC die ik dus ook gelopen heb). Ambities dit jaar liggen bij het voltooien van een halve triathlon. Ben geen briljante zwemmer, het lopen en fietsen gaat tot nu toe prima. In de winter een stop gehad wat betreft conditietraining maar wel veel gefitnesst en dat merk ik wel met het fietsen. Squaten heeft me goed gedaan.
Doel 1 : check!cobble schreef:2012 :
- april : tijdens LBL La Redoute aan 15km/u gemiddeld
- juni : niet lek rijden tijdens Parijs-Roubaix
- juli : niet afstappen op die venijnige klim in de buurt van Calpe waarvan ik de naam niet ken
- augustus : genieten van de Sean Kelly Classic met de vrienden van Vuelta Turistica
- het hele jaar door woon-werk met zonnig maar niet te warm weer
Een beetje verlies heb je altijd...
Bedoel je die klim nabij Calpe die in trapjes omhoog gaat? Supersteil en dan iets minder met terug supersteil: en zo een paar trappen na elkaar.?cobble schreef:Doel 1 : check!cobble schreef:2012 :
- juli : niet afstappen op die venijnige klim in de buurt van Calpe waarvan ik de naam niet ken
- augustus : genieten van de Sean Kelly Classic met de vrienden van Vuelta Turistica
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Nee, toch niet. Ik denk dat ik dat stuk wel al een keer ben afgedaald, met de billen ferm dichtgeknepen. Toen was ik nog niet gewend te rijden met een koersfiets en het remmen viel me nog een beetje moeilijk.
Ik heb het over een andere klim wat verder van Calpe weg. Eerst een goeie 8km aan 5 tot 8% en dan als uitsmijter nog 2km boven de 12%, tot 16% denk ik. Boven moet je trouwens gewoon terugkeren. Enkel mountainbikers kunnen eventueel nog verder. Er is wel een restaurantje boven (met stroomgenerator, wegens geen electriciteitsnet tot daar). Ik vraag het eens na bij de locals hoe die klim heet.
Ik heb het over een andere klim wat verder van Calpe weg. Eerst een goeie 8km aan 5 tot 8% en dan als uitsmijter nog 2km boven de 12%, tot 16% denk ik. Boven moet je trouwens gewoon terugkeren. Enkel mountainbikers kunnen eventueel nog verder. Er is wel een restaurantje boven (met stroomgenerator, wegens geen electriciteitsnet tot daar). Ik vraag het eens na bij de locals hoe die klim heet.
@fiedoo
Deze klim is het : http://www.youtube.com/watch?v=c9Gzez4DODw" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanavond normaal gezien in 'De Pedaalridders' op VT4
Deze klim is het : http://www.youtube.com/watch?v=c9Gzez4DODw" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanavond normaal gezien in 'De Pedaalridders' op VT4
Terug van weekje Italië / België en twee van mijn sportieve doelen gedaan:
Fedaia/Pordoi,Pellegrino/Valles en Falzarego/Giau gefietst.
Ook nog tweemaal Sella Ronda gedaan, met klok mee en tegen klok in.
Aansluitend afgelopen zaterdag de Chouffe in België gereden.
Ging helemaal niet slecht
Fedaia/Pordoi,Pellegrino/Valles en Falzarego/Giau gefietst.
Ook nog tweemaal Sella Ronda gedaan, met klok mee en tegen klok in.
Aansluitend afgelopen zaterdag de Chouffe in België gereden.
Ging helemaal niet slecht
Allard
Doel 2 : check!cobble schreef:Doel 1 : check!cobble schreef:2012 :