KCNC Snelspanners + lichtste binnenbanden + buitenbanden
De aller lichtste snelspanners zijn die van Tune, te weten de Tune Skyline zeitfahrspanner (19 gram per setje). Ze kosten rond de EUR 100 meen ik me te herinneren en ze werken ook goed. Als je vervolgens nog op bandjes wilt besparen, dan zou ik ofwel Vredestein ofwel Challenge latex binnenbandjes kopen. Beide extreem lichtgewicht en beide erg goed. Nog een leuke gewichtverlager is inderdaad het velglint, gewoon Veloplugs bestellen.
Die Skyline's moet je toch met een sleuteltje los - en vastschroeven?Rey953 schreef:De aller lichtste snelspanners zijn die van Tune, te weten de Tune Skyline zeitfahrspanner (19 gram per setje). Ze kosten rond de EUR 100 meen ik me te herinneren en ze werken ook goed. Als je vervolgens nog op bandjes wilt besparen, dan zou ik ofwel Vredestein ofwel Challenge latex binnenbandjes kopen. Beide extreem lichtgewicht en beide erg goed. Nog een leuke gewichtverlager is inderdaad het velglint, gewoon Veloplugs bestellen.
De DC-14 zijn normale snelspanners, 33gram voor een set, €39.95.
- ridefreeordie
- Forum-lid
Wat kost in het seizoen een kilootje spinazie of andijvie nou helemaal?daniel1975 schreef:Maar minstens zo duur. Gezond eten is veel duurder dan lekkere slechte zooi . Best gek eigenlijk.
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
http://www.bikehardest.net/j15/en/28-At ... ellspanner" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit nu 29.90€ voor een setje van 2? Omdat in de titel snelspanner in het Duits en enkelvoud staat? Heb hun ook gemaild maar nog geen antwoord.
Is dit nu 29.90€ voor een setje van 2? Omdat in de titel snelspanner in het Duits en enkelvoud staat? Heb hun ook gemaild maar nog geen antwoord.
NHke schreef:http://www.bikehardest.net/j15/en/28-At ... ellspanner
LEZEN:
1 Paar Titan Schnellspanner für's Rennrad
Addict R1
.........en je wint niet in de laatste plaats op roterende massa (velgen zijn lichter)feddek schreef:Setje Fulcrum R3 bij salden nu 319,00
300 gram winst en vele malen betere wielen waarmee je wint op stijfheid, wat weer compenseert met gewicht
Naar mijn smaak ook het beste idee.
Heb je bovendien nog een stel aftrap-, of winterwielen.
Zo te zien voor 1 ja .Vreemd dat ze voor alle andere snelspanners een foto van 1 spanner gebruiken als het over 1 gaat en hier net niet .NHke schreef:De Tune DC14 zien er idd ook goed uit! Echter vind ik ze nergens aan 39,95€. Linkje?
Overigens zou ik ook met een licht setje wielen starten, daar zitten vaak ook al lichtere snelspanners bij. Niet zo licht als die van Tune of KCNC maar ik neem aan dat je er de laatste gram nu ook niet wil afhalen tegen eender welke prijs. Anders was je wel gestart vanaf een andere fiets.
-
- Forum-lid HC
Als je echt lichter wilt gooi er dan 150 euro bij en neem een handgemaakt notubes setje, dan gaat er meteen 600 gram af ipv 300.loos schreef:.........en je wint niet in de laatste plaats op roterende massa (velgen zijn lichter)feddek schreef:Setje Fulcrum R3 bij salden nu 319,00
300 gram winst en vele malen betere wielen waarmee je wint op stijfheid, wat weer compenseert met gewicht
Naar mijn smaak ook het beste idee.
Heb je bovendien nog een stel aftrap-, of winterwielen.
Goedkope dingetjes die ook vaan relatief veel gewicht oplevever. Spaces neem de bbp carbon 3 cm 6 gram, 3 cm Alu is gauw het drie voudige.